مقاله مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل مفهومی مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
بخش خدماتی اقتصاد، در حال حرکت به سوی دوره ای از تحولات بنیادی است. یکی از صنایع خدماتی در ایران که به واسطه خصوصی سازی، ابتکاراتفنی و رشد شبکه های توزیع شدت رقابت در آن افزایش پیدا کرده است، صنعت بیمه می باشد. امروزه بیش از ۲۲ شرکت خصوصی و دولتی در صنعتبیمه ایران فعالیت می کنند که گسترش روزافزون نمایندگی های آنان و افزایش شدت رقابت، ضرورت توجه به اصول بازاریابی را برای ان ها دوچندانساخته است.. در این مقاله سعی شده با بررسی منابع و کتب موجود و تجزیه وتحلیل مباحث مرتبط با موضوع و نیز تحقیقات صورت گرفته ، ضمنروشن ساختن اهمیت مسائل بازرگانی در شرکت های بیمه مثل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، تدوین برنامه بازاریابی، سازماندهی شبکه فروش،طراحی سیستم ها و سیاست های سازمانی حامی شبکه فروش، تخصیص بهینه منابع سازمانی و همچنین کنترل برنامه های بازاریابی، مدلی مفهومی ایرا ارائه نماید تا به مدیران نمایندگی ها، کارگزاران و شرکت های بیمه به منظور توسعه اقدامات حمایتی و پشتیبانی کننده خود از شبکه فروش کمککند. در حقیقت این مدل کل نگرانه، تکمیل کننده رویکردهای جزءنگرانه پیشین در بازاریابی شرکت های بیمه به شمار می رود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.