مقاله بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی مدیران و رفتارهای اخلاقی مدیران و میزان تاثیر آن بر وفاداری مشتریان (مطالعات موردی: بانک سپه شهر کرمان).


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی مدیران و رفتارهای اخلاقی مدیران و میزان تاثیر آن بر وفاداری مشتریان (مطالعات موردی: بانک سپه شهر کرمان). دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی مدیران و رفتارهای اخلاقی مدیران و میزان تاثیر آن بر وفاداری مشتریان (مطالعات موردی: بانک سپه شهر کرمان).  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی مدیران و رفتارهای اخلاقی مدیران و میزان تاثیر آن بر وفاداری مشتریان (مطالعات موردی: بانک سپه شهر کرمان).،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی مدیران و رفتارهای اخلاقی مدیران و میزان تاثیر آن بر وفاداری مشتریان (مطالعات موردی: بانک سپه شهر کرمان). :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پژوهش حاضربا هدف بررسی رابطه سواد اطلاعاتی مدیران و رفتارهای اخلاقی مدیران با وفاداری مشتریان انجام پذیرفته است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران شعب بانک سپه شهر کرمان( ۷۸ )نفر و تعداد۳۸۴ نفرازمشتریان بانک سپه می باشد که به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از فرمول کندال و اسپرمن برای مدیران و مشتریان استفاده شده است.پرسشنامه ها بر اساس پرسشنامه استاندارد استفاده شده است که مشابهاین پرسشنامه در تحقیقات قبلی انجام شده به ترتیب روایی پرسشنامه سواد اطلاعاتی مدیران ،رفتارهای اخلاقی مدیران و وفاداری مشتریان۰/۹۵و۰/۹۳۶۲و۰/۸۲۷۳ تعیین گردیده است..و به منظورسنجش پایایی از الفبای کرونباخ استفاده شده است که برای سواد اطلاعاتی مدیران۰/۸۸و برای رفتارعای اخلاقی مدیران۰/۷۹ و برای وفاداری مشتریان۰/۹۲ است .برای تحلیل داده ها از نرم افزارSpss ویراست ۲۲ مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت.برای تعیین همبستگی متغیر ها ،از آزمون همبستگی کندال و اسپیرمن استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که به جز فرضیه دهم ،تمامی فرضیات ارائه شده در پژوهش تأیید وبین متغیر های ذکر شده رابطه مثبت معنی داری وجود دارد.بنابراین پیشنهاد می شود شعب بانک سپه فعالیت هایی در جهتافزایش هرچه بیشتر سواد اطلاعاتی و رفتارهای اخلاقی مدیران انجام دهدکه باعث افزایش وفاداری مشتریان شودکه در نتیجه باعث افزایش سود آوری بانک شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.