مقاله مطالعه ی کسب وکارهای خرید گروهی برخط از دید شاخص های ارزیابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه ی کسب وکارهای خرید گروهی برخط از دید شاخص های ارزیابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ی کسب وکارهای خرید گروهی برخط از دید شاخص های ارزیابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی کسب وکارهای خرید گروهی برخط از دید شاخص های ارزیابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ی کسب وکارهای خرید گروهی برخط از دید شاخص های ارزیابی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
شناسایی مشخصات هر کسب وکار، اولین گام در طراحی رو شها و ساختارهای مناسب برای ارزیابی، رتبه بندی، سامان دهی و سایر فعالی تهای مدیریتیو نظارتی است. کس بوکارهای خرید گروهی برخط نسل جدیدی از مدل های کس بوکار الکترونیکی هستند که در سال های اخیر با استقبال خوبی ازطرف مخاطبین خود مواجه شد هاند. با وجود این که این مدل ها دارای ویژگی های منحصرب هفردی هستند که آن ها را از سایر مدل های تجارت الکترونیکیمتمایز می کند، تاکنون پژوهش جامعی برای تعیین مشخصات آ نها انجام نگرفته است. در این مقاله پس از بررسی ویژگی های کس بوکارهای خریدگروهی برخط و مطالع هی پژوه شهای انجام شده ی پیشین، برای اولین بار چارچوبی برای شناسایی مشخصات آن ها ارایه شده است. نتایج این کارمی تواند جهت انجام فرایندهای نظارتی مانند شناسایی و رتبه دهی و نیز فرایندهای مدیریتی مانند تدوین استراتژ یها و برنامه ریزی مفید باشد. پژوهشبا روش توصیفی و با استفاده از ابزار مطالعه ی کتابخانه ای انجام گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.