مقاله تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات سرمایه گذاران از کیفیت خدمات کارگزاری های بورس اوراق بهاداراستان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات سرمایه گذاران از کیفیت خدمات کارگزاری های بورس اوراق بهاداراستان خراسان رضوی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات سرمایه گذاران از کیفیت خدمات کارگزاری های بورس اوراق بهاداراستان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات سرمایه گذاران از کیفیت خدمات کارگزاری های بورس اوراق بهاداراستان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات سرمایه گذاران از کیفیت خدمات کارگزاری های بورس اوراق بهاداراستان خراسان رضوی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
کیفیت کار هر یک از عوامل بازار سرمایه و حتی شرکت هایی که سهامشان را در بورس انتشار داده اند می تواند به رضایت سهام داران منجر شود. از این جهت است که شرکت ها و سازمان ها باید در ابتدا به شناخت عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت در مشتریان و نیز میزان رضایتمندی ایجاد شده در اثر برخورداری مشتری از کالا یا خدمات سازمان بپردازند، تا با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده، راه را در جهت تحقق اهداف سازمان، کسب منافع بیشتر و پیشی گرفتن از رقبا، هموار سازند. این مطالعه با هدف ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در کارگزاری های بورس اوراق بهادار از دیدگاه سرمایه گذاران در استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. در این مطالعه مقطعی، ۳۸۴ نفر از سرمایه گذاران حاضر در کارگزاری ها به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه استاندارد سروکوال می باشد. آزمون های آماری تی مستقل، تی زوجی و آنالیز واریانس یک طرفه، در پنج حوزه مفهومی شکل دهنده کیفیت خدمات شامل ملموسات، پاسخگویی، تضمین، اعتبار وهمدلی صورت گرفته است. نتایج نشان دهنده آن است در تمامی پنج بعد کیفیت خدمات کارگزاری ها شکاف منفی وجود دارد که بیشترین شکاف کیفیت خدمات در بعد اعتبار و کمترین شکاف در بعد اطمینان بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.