مقاله شناسایی عوامل موثر برپذیرش و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک: مطالعه موردی بانک شهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر برپذیرش و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک: مطالعه موردی بانک شهر دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر برپذیرش و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک: مطالعه موردی بانک شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر برپذیرش و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک: مطالعه موردی بانک شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر برپذیرش و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک: مطالعه موردی بانک شهر :

تعداد صفحات:۳۸
چکیده:
از دهه ۱۹۸۰ ، تکنولوژی های اطلاعاتی صنعت بانکداری را به طور گسترده تحت تاثیر قرار داد و کانال های تحویل خدمات بانکی به سمت جایگزین های خود خدمت حرکت کردند. بانکداری الکترونیک جدیدترین کانال ارائهخدمات مالی است که شامل انواع خدمات از قبیل دستگاه های خودپرداز، تلفنبانک، بانکداری اینترنتی، موبایل بانک و ; می باشد. در حال حاضر بسیاری از بانک ها و موسسات مالی، این خدمات را برای مشتریان خود فراهممی نمایند اما تا زمانیکه مشتریان اینگونه خدمات را نپذیرند، بانک ها و موسسات مالی نمی توانند سودآوری لازم را داشته باشند. بر این اساس هدف مطالعه حاضر شناسایی عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از خدمات بانکداریالکترونیک و همچنین تعیین میزان تاثیر هر یک از این عوامل از دیدگاه مشتریان می باشد. جهت تحقق این هدف از پرسشنامه طراحی شده توسط ژنگ( ۲۰۱۰ ) استفاده میشود. در این مطالعه با استفاده از روش تحقیق پیمایشی، پرسشنامهای میان ۸۳ نفر از مشتریان بانک شهر (کاربران خدمات بانکداری الکترونیک) درشهر مشهد توزیع گردید و تحلیل آماری دادهها با استفاده از نرم افزار اس.پی.اس.اس صورت پذیرفت. نتایج نشان میدهد که ادراک امنیتی، تجربه اینترنتی، قابلیت اطمینان، مهارت فنی در استفاده از اینترنت، گستره بازاریابی، طراحی وب در نهایت اعتبار اینترنت از عوامل مهم تأثیرگذار بر استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیک است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.