مقاله تحلیل محتوای کتاب های علوم اجتماعی دوره ابتدایی تحصیلی از نظر میزان تاکید بر آموزش ارزش هاو مهارتهای اجتماعی بر اساس نظرات معلمان .


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل محتوای کتاب های علوم اجتماعی دوره ابتدایی تحصیلی از نظر میزان تاکید بر آموزش ارزش هاو مهارتهای اجتماعی بر اساس نظرات معلمان . دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل محتوای کتاب های علوم اجتماعی دوره ابتدایی تحصیلی از نظر میزان تاکید بر آموزش ارزش هاو مهارتهای اجتماعی بر اساس نظرات معلمان .  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای کتاب های علوم اجتماعی دوره ابتدایی تحصیلی از نظر میزان تاکید بر آموزش ارزش هاو مهارتهای اجتماعی بر اساس نظرات معلمان .،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای کتاب های علوم اجتماعی دوره ابتدایی تحصیلی از نظر میزان تاکید بر آموزش ارزش هاو مهارتهای اجتماعی بر اساس نظرات معلمان . :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف این پژوهش تحلیل محتوای کتاب های علوم اجتماعی دوره ابتدایی تحصیلی از نظر میزان تاکید بر آموزش ارزش هاو مهارت های اجتماعی بر اساس نظرات معلمان بوده است. هشت مؤلفه مربوط به مهارتهای زندگی شامل مهارت های تصمیم گیری و مسئولیت پذیری ، خود کنترلی ، شناخت ارزش ها ، خود شناسی ، روابط اجتماعی ، ارتباط با دیگران ، تفکر خلاق وزیستی ومحیطی در نظر گرفتهشده بود. روش این پژوهش توصیفی پیمایشی است . جامعه مورد مطالعه کلیه معلمان مدارس ابتدایی دولتی منطقه یک شهر تهران که در پایه ی سوم، چهارم، پنجم و ششم تدریس می کنند که شامل ۲۹۲ نفر بودند که از بین آنها بر اساس جدول مورگان ۱۶۵ نفر به عنوان نمونه و بصورت تصادفی ساده از بین مدارس انتخاب شدند. روش گرد آوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای و میدانی به صورتپرسشنامه محقق ساخته در مقیاس لیکرت بوده است. برای تحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی همچون فراوانی، درصد، نمودار، شاخصهای گرایش مرکزی (میانگین، میانه، مد)، شاخصهای گرایش پراکندگی (خطای استاندارد میانگین، انحراف استاندارد، واریانس، دامنه تغییرات، کمینه، بیشینه) استفاده شده است. سپس براساس جداول و آمار توصیفی مربوط به هریک از سؤالات تحقیق، به بیان استنباطها و تفسیر موارد براساس اهداف پیش بینی شده پرداخته ایم و نتیجه نهایی درمورد هریک از سؤالات پژوهش نیز بیان شده است. . یافته ها نشان داد که بیشترین میزان توجه کتاب های درسی( تعلیمات اجتماعی)دوره ی ا بتدایی به مولفه مهارت روابط اجتماعی ،شناخت ارزش ها ،کنترل هیجانات و فشار های روانی (خود کنترلی)که در حد بالا می باشدو کمترین آنها مهارت بهداشتی (زیستی و محیطی) کهدر حد پایین می باشد.مهارت تفکر خلاق، خود شناسی ،تصمیم گیری و مسئولیت پذیری ،مهارت برقراری ارتباط با دیگران در حد متوسط می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.