مقاله بررسی کیفیت خدمات اردوهای هجرت ۳ درعرصه بهسازی وزیباسازی مدارس براساس مدل سروکوال مطالعه موردی: طرح هجرت شهرستان زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کیفیت خدمات اردوهای هجرت ۳ درعرصه بهسازی وزیباسازی مدارس براساس مدل سروکوال مطالعه موردی: طرح هجرت شهرستان زنجان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کیفیت خدمات اردوهای هجرت ۳ درعرصه بهسازی وزیباسازی مدارس براساس مدل سروکوال مطالعه موردی: طرح هجرت شهرستان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کیفیت خدمات اردوهای هجرت ۳ درعرصه بهسازی وزیباسازی مدارس براساس مدل سروکوال مطالعه موردی: طرح هجرت شهرستان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کیفیت خدمات اردوهای هجرت ۳ درعرصه بهسازی وزیباسازی مدارس براساس مدل سروکوال مطالعه موردی: طرح هجرت شهرستان زنجان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
اردوهای هجرت ۳طرحی ملی است که ازنیرونشاط جوانان به منظور اجرایی نمودن اولویت غنی سازی اوقات فراغت درعرصه های سازندگی و محرومیت زدایی اجرا میشود یکی ازاین عرصه های سازندگی عرصه بهسازی و زیباسازی مدارس می باشد که هرساله دانش اموزان زیادی درایام تعطیلات تابستان به مناطق محروم رفته تا کارهایی مثل تعمیر میز صندلی و تعمیر تاسیسات نقاشی و رنگ آمیزی ایجادوبهسازی فضای سبز و غیره انجام دهند تا ازاین طریق هم اوقات فراغت دانش آموزان غنی ساز یو هم با استفاده ازمدل سروکوال به بررسی خدمات اردوهای هجرت ۳ درعرصه بهسازی و زیباسازی مدارس درپنج بعد مختلف: وضعیت ظاهری و فیزیکی خدمات قابلیت اطمینان خدمات میزان پاسخگویی سازمان نحوه تضمین کیفیت خدمات و همدلی سازمان می پردازد جامعه آماری تحقیق مسئولان سازمان آموزش و پرورش بعنوان مشتری این طرح که بصورت مستقیم درسال ۱۳۹۲ خود دراین طرح ها حضور داشتند می باشد که تعداد آنها ۴۰نفر بوده و بعلت محدود بودن جامعه آماری نمونه آمار یهمان جامعه آماری می باشد تجزهی و تحلیل پژوهش بانرم افزار SPSS21 صورت گرفت پژوهش شامل ۵فرضیه می باشد و نتیجه اینکه شکاف درتمام معیارهای سروکوال نمایان بود و شکافها به ترتیب بالا به پایین عبارتنداز: وضعیت ظاهری و فیزیکی خدمات همدلی قابلیت اطمینان خدمات نحوه تضمین کیفیت خدمات میزان پاسخگویی سازمان نکته مهم اینکه این شکافها ازلحاظ آماری معنادار نمی باشد یعنی رضایت نسبی درهمه ابعدسروکوال ازکیفیت خدمات بسیج سازندگی وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.