مقاله بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه ی بین استراتژی های بازاریابی محیطی و عملکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه ی بین استراتژی های بازاریابی محیطی و عملکرد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه ی بین استراتژی های بازاریابی محیطی و عملکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه ی بین استراتژی های بازاریابی محیطی و عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه ی بین استراتژی های بازاریابی محیطی و عملکرد :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
درمحیط رقابتی امروزسازمانها باچالشهای زیادی روبرو هستند محصولات و خدمات جدید تغییرات دراستانداردآنها و همچنین ترجیحات مشتریان به شدت افزایش یافته است بقا درچنین محیطهایی تنها ازطریق بدست آوردن سازمانی برتر امکان پذیر است که لازمه آن توجه به عوامل موثربرعملکرد سازمانی است یکی ازعوامل موثربرعملکرد سازمانی استراتژیهای بازاریابی محیطی است هدف مقاله بررسی تاثیر بکارگیری استراتژی بازاریابی محیطی برعملکرد سازمانی و بررسی نقش تعدیل گری متغیرپویایی بازار براین رابطه است جامعه آماری ۱۳۰شرکت حمل و نقل کالا دراستان خراسان رضوی می باشد ازپرسشنامه ی استاندارد برای گردآوری دادهها استفاده شد روایی محتوایی پرسشنامه ازطریق تست خبرگان با کمک اساتید گروه مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد و متخصصین صنعت حمل و نقل انجام گرفت روایی سازه ازطریق تحلیل عاملی اکتشافی مورد بررسی قرارگرفت که ضریب الفای کرونباخ بزرگتر۰۶ موید پایایی متغیرها بود تحلیل داده ها ازطریق مدلسازی معادلات ساختاری Sem بااستفاده ازنرم افزار SPSS18 و SMART PLS انجام شد نتایج نشان داد که رابطه استراتژیهای بازاریابی محیطی درجامعه فوق باعملکرد مثبت و معنی دار است درصورتی که پویایی بازار نقش تعدیل گری براین رابطه ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.