مقاله رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه سازمانها در دوران اقتصاد مشتری مدار فعالیت می کنند که در این دوران، مشتری حاکم واقعی بازار است. بنابراین به روابط بامشتریان به عنوانتعاملاتی سودمند می نگرند که نیازمند مدیریت صحیح می باشد. روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در فرایندهای سازمانی است ودر این راستامدیریت ارتباط با مشتری فعالیتهای شناسایی، انتخاب، ترغیب، حفظ و خدمت به مشتری را بکار می گیرد. از طرف دیگر نیل به زندگی شغلی باکیفیت، مستلزم کوشش هایی از سوی سازمان است که به کارکنان فرصت های بیشتر برای تأثیرگذاری بر کارشان و تشریک مساعی در اثربخشی کلسازمان می دهد. به این ترتیب هر سازمانی با بهره وری و کارایی مطلوب و مؤثر، در جستجوی را ه هایی است تا کارکنان را به درجه ای از تواناییبرساند که هوشمندی خود را به کار گیرند، که این امر به وسیله کیفیت زندگی کاری مناسب یعنی مشارکت و سهیم کردن بیشتر کارکنان در فرایندتصمیم گیری صورت می گیرد.در این مقاله سعی می شود که به رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در هتل های بین المللیپارسیان استان مازندران پرداخته شود.تعداد ۱۳۰ پرسشنامه بین کارکنان این هتل ها پخش شد که نتایج حاصل ازآزمون فرضیه ها نشان می دهد بیندو متغیر کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری رابطه مستقیم و معنا دار وجود دارد. از بین هشت بعد کیفیت زندگی کاری مدا والتون فقطفرضیه فرعی ششم تأیید نشده است یعنی بین فضای کلی زندگی کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری رابطه معنا دار وجود ندارد و مابقی فرضیه هاتأیید می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.