مقاله تأثیر برند اخلاقی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی در شهر رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر برند اخلاقی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی در شهر رشت دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر برند اخلاقی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی در شهر رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر برند اخلاقی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی در شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر برند اخلاقی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی در شهر رشت :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پژوهش حاضر تلاش نموده است تا حوزه های اخلاق کسب و کار، بازاریابی و مدیریت برند را به یکدیگر پیوند داده و برای نخستین بار در ایران نشان داده است که بین اصول اخلاقی که مصرف کننده از برند یک شرکت ادراک می کند و رفتار وواکنش او نسبت به آن برند رابطه وجود دارد. بدین منظور در این پژوهش تاثیر اصول اخلاقی ادراک شده از جانب مصرف کننده بر اعتماد، تمایل و وفاداری به برند مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مشتریان محصولات غذایی در سطح شهر رشت را در بر می گیرد. برای انتخاب نمونه از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است وهمچنین برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه و به منظور تحلیل داده ها و همچنین آزمون فرضیه های تحقیق از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از نوع همبستگی؛ و به لحاظ اجرا، پیمایشیو از نظر هدف، کاربردی می باشد. نتایج حاصل از پژوهش گویای این امر است که اصول اخلاقی ادراک شده از جانبمصرف کننده بر اعتماد و تمایل به برند تاثیر مثبت دارد. همچنین تمایل به برند تاثیر مثبتی بر اعتماد به برند دارد. علاوه بر این اعتماد و تمایل به برند نیز بر وفاداری به برند تاثیر مثبت داشتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.