مقاله بهینه سازی تجربی توان الکتریکی پیل سوختی غشاء تبادل پروتونی بر اساس شرایط کارکردی با استفاده از روش طراحی آزمایش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی تجربی توان الکتریکی پیل سوختی غشاء تبادل پروتونی بر اساس شرایط کارکردی با استفاده از روش طراحی آزمایش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی تجربی توان الکتریکی پیل سوختی غشاء تبادل پروتونی بر اساس شرایط کارکردی با استفاده از روش طراحی آزمایش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی تجربی توان الکتریکی پیل سوختی غشاء تبادل پروتونی بر اساس شرایط کارکردی با استفاده از روش طراحی آزمایش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی تجربی توان الکتریکی پیل سوختی غشاء تبادل پروتونی بر اساس شرایط کارکردی با استفاده از روش طراحی آزمایش :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
این پژوهش تجربی، جهت بررسی تاثیر پارامترهای کارکردی پیل سوختی غشاء تبادل پروتونی بر توان تولیدی انجام می شود. چهار پارامتر کارکردی مهم استوکیومتری سمت آند، استوکیومتری سمت کاتد، دمای ورودی گازهای واکنش دهنده و رطوبت نسبی گاز اکسید کننده با استفاده از طراحی آزمایش به روش Response Surface Methodology (RSM) مورد مطالعه قرار می گیرد و تاثیر متقابل این پارامترها بر روی توان تولیدی نیز مورد تحلیل قرار می گیرد. با استفاده از این روش ریاضی-آماری که دقت آن بستگی زیادی به مرحله غربا لگری پارامترها و همچنین بازه انتخابی آنها دارد، معادله درجه دومی برای توان بر حسب چهار پارامتر کارکردی و اندرکنش آنها به دست می آید که می تواند مقدار کمینه و بیشینه توان پیل بر حسب پارامترهای مستقل ورودی را پیش بینی کند. همچنین با استفاده از این مدل میتوان به پیش بینی تابع هدف (توان تولیدی) در شرایط مختلف کارکرد پرداخت. برای این منظور از یک پیل سوختی با سطح فعال ۵ در ۵ سانتی متر مربعی با ساختار جریان مارپیچ که در آن دمای گازهایورودی، رطوبت نسبی سمت کاتد، استوکیومتری سوخت و اکسید کننده به ترتیب در بازه ۲۵ تا ۴۵ درجه سلسیوس، ۰ تا ۱۰۰ درصد ، ۱/۲ تا ۲/۵ و ۱/۵ تا ۳/۵ تغییر کرده اند، استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.