مقاله تبیین جامعه شناختی رابطه اعتماد اجتماعی و مصرف برق (مطالعه ای در مصرف برق خانواده های شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین جامعه شناختی رابطه اعتماد اجتماعی و مصرف برق (مطالعه ای در مصرف برق خانواده های شهر اصفهان) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین جامعه شناختی رابطه اعتماد اجتماعی و مصرف برق (مطالعه ای در مصرف برق خانواده های شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین جامعه شناختی رابطه اعتماد اجتماعی و مصرف برق (مطالعه ای در مصرف برق خانواده های شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین جامعه شناختی رابطه اعتماد اجتماعی و مصرف برق (مطالعه ای در مصرف برق خانواده های شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
تأثیر عوامل مختلفی بر مصرف برق در ایران موجب شده است تا مطابق با آمارهای بین المللی مصرف بخش خانگی آن سه برابر میانگین جهانی باشد. در این میان یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار، اعتماد اجتماعی است. برای آزمون تجربی این موضوع نویسندگان این تحقیق نمونه ای ۴۰۰ نفری را در شهر اصفهان با روش پیمایشی و با استفاده از ابزار پرسشنامه مورد مطالعه قرار داده اند. یافته های این تحقیق نشان می دهد اعتماد اجتماعی تأثیر مستقیمی در میزان مصرف برق ندارد و به صورت غیرمستقیم باعث افزایش مصرف می شود به این صورت که نداشتن اعتماد اجتماعی باعث بی توجهی مردم به درخواست ها و پیام های مسئولین در مورد مصرف درست برق می شود. ضمن اینکه قیمت بسیار پایین برق در ایران و نبود وسایل برقی با بهره وری بالا در خان هها تا حد زیادی اثر متغیر اعتماد اجتماعی را خنثی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.