مقاله راهکارهایی برای افزایش تعاملات اجتماعی در مجتمعهای تجاری مدرن درراستای پایداری اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهکارهایی برای افزایش تعاملات اجتماعی در مجتمعهای تجاری مدرن درراستای پایداری اجتماعی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهکارهایی برای افزایش تعاملات اجتماعی در مجتمعهای تجاری مدرن درراستای پایداری اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکارهایی برای افزایش تعاملات اجتماعی در مجتمعهای تجاری مدرن درراستای پایداری اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهکارهایی برای افزایش تعاملات اجتماعی در مجتمعهای تجاری مدرن درراستای پایداری اجتماعی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
فضاهای تجاری جزو بخش های مهم شهرها بوده وعلاوه بر نقش اقتصادی، محلی برای شکل گیری تعاملات اجتماعی بوده است.در گذشته بازار علاوه بر محل انجام فعالیت های مختلف اقتصادی ،مهمترین محور فضایی در حیات اجتماعیشهر بود. اما در طول زمان،جایگاه بازارهای سنتی در شهرهای ایران به شدت تضعیف شده و از طرفی فضاهای تجاری جدید نیز نسبت به سبک گذشته ناتوان مانده اند و نقش اجتماعی آن ها نسبت به نقش اقتصادی آن ها کمرنگ تر شدهاست. فضاهای عمومی شهری نقشی اساسی در برقراری تعاملات اجتماعی شهروندان ایفا می نمایند. از دیدگاه عینی ومادی فضای شهری بستری است که روابط اجتماعی و حیات مدنی در آن جریان می یابد. فعالیتهای تفریحی جمعی درفضای شهری می تواند یکی از مهمترین بسترهای ایجاد تعاملات اجتماعی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه باشند. قوام ودوام جامعه به روابط اجتماعی و تعاملات اجتماعی کمیت و کیفیت آن بستگی دارد. پایداری اجتماعی نقش مهمی در یافتن راه حل هایی برای تاثیر متقابل گروههای اجتماعی بر هم ایفا میکند که میتواند به خلق راههای پایدار زندگی دریک جامعه کمک کند. پایداری اجتماعی در واقع بخش غیر کالبدی معماری پایدار است. برآوردن نیازهای انسان، افزایش کیفیت زندگی او و استفاده از تمام ظرفیتها در بهبود وضع او از اهداف پایداری اجتماعی است. احساس امنیت در چنین فضایی از موثرترین عواملی است که میتواند حضور شهروندان در جامعه را بالفعل گرداند. لذا عوامل موثر در ایجاد حسامنیت در مجتمع های تجاری باید مورد توجه خاص قرار گیرد. هدف پژوهش حاضر، جستجوی معیارهای کالبدی و معنایی مجتمعهای تجاری به منظور افزایش حس امنیت و ایجاد کانون فعال شهری در راستای پایداری اجتماعی است.این پژوهش به روش توصیفی تحلیلی با بررسی مفاهیم پایداری اجتماعی، به مطالعه –زمینه های تاثیرگذار افزایش حس امنیت در فضاهای عموم میپردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.