مقاله شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدهای محیطی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف (مطالعه موردی یک شرکت تولیدی کفش)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدهای محیطی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف (مطالعه موردی یک شرکت تولیدی کفش) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدهای محیطی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف (مطالعه موردی یک شرکت تولیدی کفش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدهای محیطی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف (مطالعه موردی یک شرکت تولیدی کفش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدهای محیطی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف (مطالعه موردی یک شرکت تولیدی کفش) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
کفش تبریز در ایران از پیشینهای غنی و آوازهای بلند برخوردار است، در حال حاضر تولیدکنندگان بنامی در شهر تبریز اقدام به تولید کفش می نمایند که نام و آوازهای جهانی برای خود و شهرشان به ارمغان آورده اند، ولی با این حال صنعت کفش برای شکوفایی و افزایش توان رقابت در بازارهای جهانی نیازمند تحول زیرساختی است . دردنیای امروز که شاهد تغییر و تحولات شگرف در زمینه های مختلف هستیم، رقابت از شدت زیادی برخوردار گردیده است. از این رو سازمانها به منظور کسب موفقیت درمیدان رقابت، باید از نوعی برنامه ریزی بهره گیرند که آینده نگر و محیط گرا باشد، به طوری که علاوه بر شناسایی عوامل و تحولات محیطی در یک افق زمانی بلند مدت،تأثیر آنها بر سازمان و نحوه تعامل سازمان با آنها را مشخص کند. تحلیل SWOT ابزاری کارآمد برای شناسایی شرایط محیطی و توانایی های درونی سازمان است. پایه واساس این ابزار کارآمد در مدیریت استراتژیک و همین طور بازاریابی، شناخت محیط پیرامونی سازمان است. در این پژوهش هدف آن است که با روش سوات (SWOT)، استراتژی برای شرکت مورد بررسی تدوین شود. برای دستیابی به این هدف، ابتدا اطلاعات مربوط به فرصتها و تهدیدهای پیش روی شرکت و نیز نقاط قوت و ضعف شرکت از طریق پرسشنامه و مصاحبه با موسسین شرکت، جمعآوری و تجزیه و تحلیل شد. طبق نتایج تحقیق، استراتژیهای پیشنهادی که شرکت باید بیشترین سرمایهگذاری را در آن انجام دهد، عبارتند از: استراتژی گسترش بازار داخلی (توسعه بازار)، استراتژی بهبود مستمر، استراتژی توسعه محصول، استراتژی تحقیق و توسعه (تحقیقات با منابع داخلی و خارجی)، استراتژی تولید متنوع با کمترین هزینه، جذب مشتریان سایر رقبا،استراتژی جذب کارکنان.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.