مقاله بررسی نظری جایگاه و نقش پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نظری جایگاه و نقش پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نظری جایگاه و نقش پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نظری جایگاه و نقش پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نظری جایگاه و نقش پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
پیشبرد فروش هرگونه فعالیت کوتا ه مدت روی مصرف کنندگان نهایی است که باعث افزایش ارزش محسوسی برای محصول یا نام محصول شود. ارزش محسوسی که به وسیله پیشبرد فروش ایجاد می شود، ممکن است به صورتهای مختلف مانند پرداخت مجانی بابت پست کردن، نمونه های مجانی، کم کردن قیمت و یا به ازای یک عدد خرید، یک عدد مجانی دادن، باشد . از طرف دیگر در دنیای امروزو با گسترش اطلاع رسانی هر حرکت و تصمیم گیری سازمان، توسط برند آن سازمان مورد ارزیابی قرار می گیرد و موفقیت و شکست سازمان ها با برند آنها نمایان می شود، امروزه برند سرمایه بسیاری از کسب و کارها محسوب می گردد. ارزش و اعتبار برند یک شرکت چندین برابر ارزش دارایی های مشهود و قابل رویت آن است. همچنین برند یک حرکت ذهنی و روحی است که باید در ذهن مصرفکنندگان، خریداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرار گیرد. ارزش ویژه برند، مطلوبیت نهایی یا ارزش افزوده ای است که یک محصول به واسطه برند ایجاد می کند. ارزش ویژه برند همانند یک دارایی برای شرکت محسوب می شود که گردش وجوه کسب و کار را افزایش می دهد. در این مقاله ضمن ارائه مفهوم برند و پیشبرد فروش، به بررسی نقش پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند پرداختهشده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.