مقاله تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
در پژوهش حاضر تلاش شد تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر بازاریابان فعال در نمایندگی ها وشعب مختلف در بیمه ایران در استان البرز بررسی شود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت روش، پیمایشیاست و روش آماری توصیفی انجام شد. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش بازاریابان فعال در نمایندگی ها و شعب مختلفبیمه ایران در استان البرز می باشند که ۱۸۴ نفر بوده اند. برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد استفاده شد پایاییو روایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرون باخ و نظر اساتید و محققان مورد تایید قرار گرفت. روش تجزیه وتحلیل، شیوه های استاندارد آمار توصیفی و آمار استنباطی برای آزمون فرضیات است. به طور مشخص از آزمون های t تکنمونه ای (یک دنباله) و آزمون فریدمن و تحلیل واریانس استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که، آگهیتجاری شرکت، فروش شخصی شرکت، روابط عمومی شرکت و فروش شخصی شرکت بر افزایش فروش بیمه تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.