مقاله بررسی نقش بازاریابی درونی در شرکتهای دولتی و خصوصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش بازاریابی درونی در شرکتهای دولتی و خصوصی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش بازاریابی درونی در شرکتهای دولتی و خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش بازاریابی درونی در شرکتهای دولتی و خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش بازاریابی درونی در شرکتهای دولتی و خصوصی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
امروزه شرکتهای پیشرو سعی مینمایند که از طریق ارضا کردن عوامل اهمیت برای مشتریان به بهترین نحوه ممکن سودآوری خود را افزایش دهند. این نکته کلیدی ترین پایه موفقیت آنها و بر پایه استراتژی مشتری مداری است اما بسیاری از این شرکت هوا ارضای کارکنان خود به عنوان مشتریان داخلی غافل مانده اند و امروزه با مطرح شدن ایده و مفهوم بازاریابی درونی، اهمیت و نقش تعیین – کننده مشتریان درونی سازمانها (کارکنان) در موفقیت برنامه های بازاریابی بیرونی بیش از پوپیش روشن تر شده است. بنابراین لزوم توجه بر نیروی انسانی و تامین نیازها و خواسته های آنها اصل اول رقابت در عصر رقابتی امروز میباشد. تا زمانیکه نیازها و خواسته های نیروی انسانی سازمان(مشتریان درونی) تامین و برآورده نشود، کسب رضایت و وفاداری مشتریان بیرونی امور غیرممکن خواهد بود . از مهمترین رویکردها که میتواند به سازمان در این راستا کمک کند، بازاریابی درونی میباشد. در این مقاله سعی شده است که به روش کتابخانهای به طور مروری به نقش بازاریابی درونی در شرکتهای دولتی و خصوصی پرداخته و در پایان نیز نتیجه گیری از این امر گرفتهخواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.