مقاله بررسی ارتباط توانمند آینده پژوهشی دبیران دینی، قرآن و عربی شهرستان امدییه با استقبال آنها از تغییر در بنرامه های درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط توانمند آینده پژوهشی دبیران دینی، قرآن و عربی شهرستان امدییه با استقبال آنها از تغییر در بنرامه های درسی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط توانمند آینده پژوهشی دبیران دینی، قرآن و عربی شهرستان امدییه با استقبال آنها از تغییر در بنرامه های درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط توانمند آینده پژوهشی دبیران دینی، قرآن و عربی شهرستان امدییه با استقبال آنها از تغییر در بنرامه های درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط توانمند آینده پژوهشی دبیران دینی، قرآن و عربی شهرستان امدییه با استقبال آنها از تغییر در بنرامه های درسی :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف پژوهش توصیفی حاضر بررسی رابطه ی توانمندی آینده پژوهی دبیران شهرستان امیدیه با استقبال آنها ازتغییر در برنامه های درسی است که با مشارکت ۱۸۰ نفر از دبیران مقطع دبیرستان شهرستان امیدیه در تکمیل دو۰ و پرسشنامه ی تغییر برنامه های درسی با / پرسشنامه، شامل پرسشنامه ی آینده پژوهی با ضریب آلفای کرونباخ ۷۷۰ و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آماره های توصیفی (شامل: میانگین، انحراف معیار و / ضریب آلفای کرونباخ ۸۰مستقل و آزمون تحلیل واریانس T فراوانی آزمودنی ها) و آمار استنباطی ( شامل: ضریب همبستگی پیرسون، آزمونیکسویه) انجام شده است. بر اساس نتایج این پژوهش مشخص شد که بین توانمندی آینده پژوهی و استقبال از برنامه۰ رابطه معناداری وجود دارد. بین پذیرش / درسی جدید دبیران مقطع دبیرستان شهرستان امیدیه در سطح معناداری ۰۱برنامه درسی جدید در دو گروه زن و مرد دارای تفاوت معنی دار وجود ندارد؛ اما بین میانگین نمرات آینده پژوهی گروههای با سابقه تدریس متفاوت، تفاوت معنی داری از نظر آماری وجود دارد. در مجموع دبیران نسبت به اجرای برنامهدرسی جدید نگرش مثبتی دارند. بر اساس این تحقیق، برنامه درسی خوب نیازمند آینده پژوهی است تا بتواند تأثیریمثبت در روند تحولات افراد جامعه ایفا کند و دبیران نیز باید ضمن آگاهی از فنون و روش های آینده پژوهی و ضرورتتغییر در برنامه درسی، شرکت در فرآیند تدوین برنامه درسی و همنوایی با جریان تغییر و تحولات برنامه ی درسیموجبات اثر بخشی برنامه ی درسی جدید را فراهم آورند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.