مقاله تحلیل تطبیقی آرا و اندیشه های نوین و چالش های حاکم بر مدیریت وتشکیلات اداری و آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشورهای ایران ، ژاپن ، سوئد و آلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل تطبیقی آرا و اندیشه های نوین و چالش های حاکم بر مدیریت وتشکیلات اداری و آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشورهای ایران ، ژاپن ، سوئد و آلمان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل تطبیقی آرا و اندیشه های نوین و چالش های حاکم بر مدیریت وتشکیلات اداری و آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشورهای ایران ، ژاپن ، سوئد و آلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تطبیقی آرا و اندیشه های نوین و چالش های حاکم بر مدیریت وتشکیلات اداری و آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشورهای ایران ، ژاپن ، سوئد و آلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل تطبیقی آرا و اندیشه های نوین و چالش های حاکم بر مدیریت وتشکیلات اداری و آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشورهای ایران ، ژاپن ، سوئد و آلمان :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
عصرحاضر را عصر انفجار دانش و شتاب فزاینده تغییرات دانسته اند.در این برهه اگر بخواهیم با تغییرات همگام شده و از آن ها به عنوان فرصت های مغتنم در جهتپیشرفت بهره گیریم باید به تولید فکر و اندیشه بپردازیم که این مهم از رسالت های خطیرآموزش عالی است.طرح مسائل و بحث درباره آموزش عالی به عنوان نقطه اوجکل نظام آموزشی حائز اهمیت بسیار است.نظام آموزش عالی برای اینکه بتواند به بهترین وجه تمامی رسالت های خود را به انجام برساند باید در وهله اول خود داراییک نظام قوی مدیریتی باشد که این مهم ازطریق آسیب شناسی نظام مدیریت و تشکیلات اداری وآموزشی با پژوهش در این حوزه حاصل می شود.برجسته ترینپژوهش هایی که نقش چشمگیری در راهگشایی مسائل پیش روی تعلیم وتربیت دارند مطالعات تطبیقی می باشد. پژوهش حاضر با بهره گیری از روش جرج بردی پساز بررسی آرا و اندیشه های نوین و چالش های حاکم بر مدیریت و تشکیلات اداری و آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران ، ژاپن ، سوئد و آلمان ، عدمتمرکزآموزشی و مشارکت تمامی ذی نفعان در مدیریت آموزش عالی، استقرار سیستم مدیریتی براساس اهداف و بروندادها علی الخصوص در تخصیص بودجه بهدانشگاهها، ارتباط بیشترآموزش عالی با بازار کار و تلاش برای سرمایه گذاری گسترده تر فکری و مالی صنایع در آموزش عالی ، افزایش قدرت روسای دانشگاه ها واعضای هیأت علمی در اداره امور دانشگاه ،ایجاد و سازماندهی مکانیسم کنترل کیفیت درون دانشگاهی به جای کمیته بیرون از دانشگاه ، پژوهش محوری هرگونهاصلاحات و بهسازی آموزشی و مدیریتی علی الخصوص تأکید برمطالعات تطبیقی ،تقویت نظام مدیریت استراتژیک به منظور جذب سرمایه های پژوهشی ،برنامه ریزیبه منظور بین المللی کردن نظام آموزش عالی ایران ، برنامه ریزی به منظور مشارکت گسترده تر اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در اجرای پروژه های پژوهشی در سطحمنطقه خاورمیانه و در سطح بین الملل و وحدت پژوهش و آموزش در نظام آموزش عالی را جهت ایصال به مطلوب در مدیریت آموزش عالی ایران پیشنهاد می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.