مقاله به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها و سنجش میزان وفاداری مشتریان آنها مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان بروجرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها و سنجش میزان وفاداری مشتریان آنها مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان بروجرد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها و سنجش میزان وفاداری مشتریان آنها مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان بروجرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها و سنجش میزان وفاداری مشتریان آنها مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان بروجرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها و سنجش میزان وفاداری مشتریان آنها مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان بروجرد :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
امروزه ایجاد و حفظ مشتریان وفادار، عاملی بسیار مهم در موفقیت سازمان ها در فضای رقابتی موجود است که این امر با به کارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری امکان پذیر می شود.بانک ها با استفاده از CRM توانندرضایت مشتری را با ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند اما یکی از اهداف مدیریت ارتباط با مشتری شکل دادن وفاداری در مشتریان است.بنابراین در سازمان ها یی همانندبانک ها لزوم ایجاد واحد یکپارچه مرتبط با امور مشتریان ضروری است. دراین مقاله تاثیربه کارگیری مدیریت ارتباط بامشتری ومیزان وفاداری مشتریان در بانک ملی شهرستان بروجرد مورد بررسی قرارگرفته است.که دراین زمینه برای جمع آوری داده ها پرسشنامه ای تهیه ونظرات مشتریان بانک ملی شهرستان بروجرد در رابطه با این بانک گردآوری شده است.از نرم افزار Spss برای تجزیه و تحلیل داده ها برای تحلیل آنها ازدوشاخص میانگین وانحراف معیاراستفاده شده است.میانگین کل مولفه هادر پاسخ به سؤالات ۱۶۶ و ۴ انحراف معیار ۶۴۴ بدست آمدکه نشان می دهد مشتریان بانک ازخدمات به کارگرفته شده در این بانک رضایت دارند و به بانک وفادارهستند ودر پایان پیشنهاداتی برای شکل گیری وفاداری طولانی مدت مشتریان در بانک بیان شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.