مقاله تاثیر تعهد بین المللی وگرایش کارآفرینی بین المللی برعملکرد بازاریابی بین المللی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر تعهد بین المللی وگرایش کارآفرینی بین المللی برعملکرد بازاریابی بین المللی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر تعهد بین المللی وگرایش کارآفرینی بین المللی برعملکرد بازاریابی بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر تعهد بین المللی وگرایش کارآفرینی بین المللی برعملکرد بازاریابی بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر تعهد بین المللی وگرایش کارآفرینی بین المللی برعملکرد بازاریابی بین المللی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه ارائهی بهترین عملکرد در زمینهی بازاریابی، به اساسی ترین دغدغهی مدیران شرکت های تولیدی مبدل شده است. آنها می کوشند تا با بهره گیری از تکنیک های مختلف، به عملکرد برتر دست یابند . بین المللی شدن و حرکت شرکت های کوچک ومتوسط به سمت بازارهای بین المللی به عنوان یکی از ضروریات و همچنین یکی از عوامل رشد و توسعه اقتصادی کشورهای درحال توسعه می باشد. مؤسسات اقتصادی با دسترسی به بازارهای خارجی ازطریق صادرات، رشد بیشتری پیدا کرده و بدین وسیله محصولات خود را با کیفیت بهتری به بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند و سود بیشتری به دست می آورند. در مقاله حاضر ابتدا به بررسی عملکرد بازاریابی بین المللی پرداخته، و سپس عوامل موثر بر آن یعنی متغیر های جهت گیری بازاریابی واستراتژی های بازاریابی بین المللی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در ادامه متغییر های مستقل مدل که عبارتند از تعهد بین المللی و جهت گیری کارآفرینی بین المللی، توضیح داده خواهد شد. بر این اساس و با توجه به نتایج تحقیقات پیشین یک مدل مفهومی به منظور تعیین عوامل تاثیر گذار بر عملکرد بازاریابی بین المللی ارائه می گردد. نتایج مقاله حاضر نشان می دهد که تعهد بازاریابی بین المللی وگرایش کارآفرینی تاثیر مثبت برعملکرد بازاریابی بین المللی دارند که این روابط ازطریق کانال استراتژی و جهت گیری بازاریابی افزایش می یابند. مدل ارائه شده می تواند برای توسعه عملکرد بازاریابی بین المللی در شرکت های داخلی مورد استفاده قرار گیرد، و همچنین مبنایی برای تحقیقات آینده در این زمینه باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.