مقاله تعیین رابطه بین نگرش مشتری و فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری در رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری (مطالعه شعب بانک قوامین استان مرکزی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین رابطه بین نگرش مشتری و فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری در رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری (مطالعه شعب بانک قوامین استان مرکزی) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین رابطه بین نگرش مشتری و فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری در رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری (مطالعه شعب بانک قوامین استان مرکزی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین رابطه بین نگرش مشتری و فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری در رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری (مطالعه شعب بانک قوامین استان مرکزی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین رابطه بین نگرش مشتری و فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری در رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری (مطالعه شعب بانک قوامین استان مرکزی) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه ای در کسب و کار است که دورنمای سازمانی را در تعامل با مشتریان ارائه می کند. تمامی فعالیت های فروش،بازاریابی، خدمت دهی و تحلیل داده ها در این دور نمای استراتژیک شکل می گیرد. بانک قوامین فعالیت و خدمات خود را گسترش داده است و نیازمندبرنامه ریزی مناسب برای جلب و حفظ مشتریان خود می باشد، شناسایی دیدگاه و نگرش مشتریان از الزامات احساس شده در این بانک بوده و بانکخواهان تدوین برنامه هایی برای جلب مشتریان بیشتر و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار می باشد. این مساله نیازمند تعیین رابطه بین نگرش مشتری وفعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری در رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری است که هدف این مقاله است .روش تحقیق توصیفی همبستگی و جامعهآماری کارکنان و مشتریان بانک قوامین در استان مرکزی است. ابزارگردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده و تعداد ۲۶۰ پرسشنامه از نمونه ها جمع آوریشده و داده ها با روش آزمون همبستگی اسپیرمن تحلیل شده اند. نتایج نشان داده است که بین نگرش مشتری، فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری،رشد و بقاء سازمان و وفاداری مشتری رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.