مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر کیفیت خدمات بانک ملی استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر کیفیت خدمات بانک ملی استان گیلان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر کیفیت خدمات بانک ملی استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر کیفیت خدمات بانک ملی استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر کیفیت خدمات بانک ملی استان گیلان :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
تحقیق حاضر با عنوان تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر کیفیت خدمات بانک ملی استان گیلان موردنظراست. جهت گرد آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. و ضریب آلفای کرونباخ برایپایایی آن و روایی ابزار نیز با نظر خبره تأیید شده است. جامعه آماری پژوهش، مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان است. نمونه ، از بین ۱۱۰ شعبه بانک ملی در استان گیلان، ۱۸ شعبه از خوشه های کلیدی جامعه آماری از نظر درجه و رتبه انتخاب شد، در مجموع ۴۰۴ مشتری پاسخ گوی پرسش نامه ها بودند. برای انجام اهداف پژوهش چند تا فرضیه تنظیم شده است. یافته های پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS18 حاکی از وجود رابطه معنی دار بین متغیرهای پیش بین و مدیریت ارتباط با مشتری است؛ همچنین بین مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات بانک ملی استان گیلان رابطه معنی داری به دست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.