مقاله بررسی تأثیر تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه بر قصد خرید آنهابا توجه به نقش میانجی ریسک درک شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه بر قصد خرید آنهابا توجه به نقش میانجی ریسک درک شده دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه بر قصد خرید آنهابا توجه به نقش میانجی ریسک درک شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه بر قصد خرید آنهابا توجه به نقش میانجی ریسک درک شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه بر قصد خرید آنهابا توجه به نقش میانجی ریسک درک شده :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
امروزه با ظهور انواع مختلفی از خرده فروشی ها و فروشگاه ها، رقابت در عرصه ی این صنعت نسبت به گذشته بسیار شدیدتر شده است و مدیران این فروشگاه ها در پی تقویت تمایلات مشتریان به خرید از فروشگاه هستند. لذا در این پژوهش ارتباط بین تصویر درک شده از فروشگاه، ریسک درک شده ی مشتریان و قصد خرید آنها در قالب یک مدل مفهومی مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق از حیث هدف یک تحقیق کاربردی است و براساس روش، از نوع پیمایشی و در دسته ی تحقیقات علی قرار می گیرد. نمونه ی آماری شامل مشتریان در دسترس فروشگاه هایپراستار در شهر اصفهان می باشد و داده های مورد نظر با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از آزمون های مدل سازی معادلات ساختاری SEM تحلیل عاملی تأییدی CFA استفاده شد و دو بسته ی نرم افزاری SPSS 20 و PLS 2.0 Smart به کار گرفته شدند. با توجه به ادبیات موجود، نه بعد «شهرت و اعتبار فروشگاه» ، «جو فروشگاه» خدمات داخل فروشگاه ، خدمات پس از فروش، محصولات، ترفیعات، تسهیلات، امکانات، در دسترس بودن فروشگاه به عنوان اجزای شکل دهنده ی تصویر فروشگاه در نظر گرفته شد. نتایج نشان داد که ریسک درک شده توسط مشتریان بر قصد خرید آنان تأثیرگذار است. همچنین تأثیر محصولات مورد عرضه فروشگاه بر ریسک درک شده و قصد خرید بیش از تأثیر سایر اجزای تصویر فروشگاه بر موارد مذکور می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.