مقاله بررسی کارکرد های مدل آیدا بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان بانک ها در شهر زنجان و ارائه مدل (بررسی مقایسه ای از بانک های کشاورزی و سامان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کارکرد های مدل آیدا بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان بانک ها در شهر زنجان و ارائه مدل (بررسی مقایسه ای از بانک های کشاورزی و سامان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کارکرد های مدل آیدا بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان بانک ها در شهر زنجان و ارائه مدل (بررسی مقایسه ای از بانک های کشاورزی و سامان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کارکرد های مدل آیدا بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان بانک ها در شهر زنجان و ارائه مدل (بررسی مقایسه ای از بانک های کشاورزی و سامان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کارکرد های مدل آیدا بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان بانک ها در شهر زنجان و ارائه مدل (بررسی مقایسه ای از بانک های کشاورزی و سامان) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از تبلیغات بانک ها اطلاع رسانی درباره محصولات، ترغیب و تشویق مشتریان، مقایسه محصول با سایر محصولات، ایجاد تصویری عمومی در بین مصرفکنندگان خدمات بانکی و در نهایت افزایش سهم بازار بانک ها می باشد. برای رسیدن به اهداف مذکور می بایستی در یک تبلیغ عوامل جلب توجه، منفعترسانی، علاقه مندی و عملی شدن در یک پیام مشهود باشد. در روش نمونه گیری از روش نمونه گیری احتمالی طبقه ای استفاده شده است و حجم نمونه با توجه به فرمول نمونه گیری برای بانک کشاورزی ۴۲۶ نفر و برای بانک سامان ۲۴۲ نفر محاسبه شده است. روش نمونه گیری با محدودیت ارائه اطلاعات توسط بانکها مواجه بوده است. جهت گردآوری اطلاعات از پرسش نامه واحدی استفاده شده است و برای آزمون فرضیات هر جامعه به ترتیب از آزمونهای t تک نمونه ای، t مستقل دو جامعه جهت برآورد اختلاف، آزمون فریدمن جهت رتبه بندی فروض و در نهایت با تهیه پرسش نامه ای مربوط به وابسته اقدام شد که در جهت تاثیرگذاری متغیر مستقل بر متغیر وابسته را انداره گیری نمایدکه از رگرسیون چند متغیر برای این کار استفاده شد. در پایان کار به این نتیجه رسیدیم که عوامل جلب توجه، منفعت رسانی، علاقه مندی و عملی شدن در یک پیام بر واکنش روانی و رفتاری مشتریان موثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.