مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات:۳۶
چکیده:
در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین هوش فرهنگی کارکنان با وفاداری مشتریان پرداخته شده است. در این راستا هوش فرهنگی بر اساس الگوی ویلیام پرادو ۲۰۰۶ وفاداری مشتریان براساس الگوی مقیمی ۱۳۹۰ مورد بررسی قرار گرفته است .جامعه آماری شامل کلیه کلیه کارکنان ومشتریان به تعداد ۱۸۰۱۴۰ نفر می باشد و حجم نمونه مطابق جدول کرجسی و مورگان ۳۸۴ نفرکارمند ومشتری می باشد و برای نمونه گیری ازجامعه آماری ،ازروش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی و همبستگی می باشد . برای گردآوری اطلاعات در خصوص نگرش کارکنان نسبت به هوش فرهنگی ووفاداری مشتریان از دو پرسشنامه استفاده گردید که برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه هوش فرهنگی ۰/۹۲۳ و پرسشنامه وفاداری مشتریان ۰/۹۳۵ برای تعیین روایی پرسشنامه ، از روایی محتوایی استفاده شده است . برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، در سطح آمار توصیفی از شاخص هایی نظیر فراوانی و درصدو رسم جداول و نمودارها و در سطح آمار استنباطی ازآزمون نرمالیته و آزمون ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون و واریانس استفاده شده است .نتایج حاصل از تحقیق به شرح زیر می باشد: بین هوش فرهنگی وبا وفاداری مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.