مقاله بررسی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند در عملکرد سازمانی بانک ملی استان ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند در عملکرد سازمانی بانک ملی استان ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند در عملکرد سازمانی بانک ملی استان ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند در عملکرد سازمانی بانک ملی استان ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند در عملکرد سازمانی بانک ملی استان ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC) :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند در عملکرد سازمانی بانک ملی استان ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازنانجام شده است. این تحقیق از نظر روش پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی است جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان شعب بانک ملی استان ایلام که تعداد آنها ۲۵۱ نفر که از این تعداد از طریق فرمول کوکران ۲۵۵ نفر به عنوان نمونه بدست آمد که از این تعداد۱۴۰ پرسشنامه قابلیت تجزیه و تحلیل را دارا بودند.ابزار جمع آوری داده های پژوهش شامل پرسشنامه، برای تجزیه و تحلیل داده هاازآمار توصیفی و آمار استنباطی (ضریب همبستگی ،تحلیل رگرسیون) استفاده شد.با توجه به تحلیل رگرسیون مؤلفه های کارت امتیازیمتوازن بر عملکرد سازمانی بانک ملی تاثیر معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.