مقاله بررسی نقش تعدیلگر کیفیت خدمات درمانی بر رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت بیماران در بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش تعدیلگر کیفیت خدمات درمانی بر رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت بیماران در بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تعدیلگر کیفیت خدمات درمانی بر رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت بیماران در بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تعدیلگر کیفیت خدمات درمانی بر رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت بیماران در بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تعدیلگر کیفیت خدمات درمانی بر رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت بیماران در بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف: هدف از این مقاله بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت بیماران و نقش تعدیلگر کیفیت خدمات در این رابطه می باشد.روش شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از نوع مطالعات کاربردی است که به صورت توصیفی- مقطعی بر روی ۱۹۰ بیمار بستری و همراهان بیمار دربخش های جراحی، داخلی قلب بزرگسالان و داخلی قلب کودکان بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی و همچنین ۳۸ نفر از پرستاران بخش های مذکوربیمارستان در تابستان سال ۱۳۹۳ مورد بررسی قرار گرفت. روش گردآوری اطلاعات به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های رفتار شهروندی سازمانی پادساکف، سروکوئال پاراسورامان، زیتامل، بری و همچنین رضایت بیماران مالوس می باشد. برای آزمون پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که مقدار آنها بالاتر از ۷۰ می باشد و تاییدکننده پایایی پرسشنامه ها می باشد. برای آزمون مدل مفهومی ارائه شده در این پژوهش، از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد. در ابتدا مدل های اندازه گیری برای بررسی ابعاد هر ۳ متغیر رفتار شهروندی سازمانی، کیفیت خدمات و رضایت بیماران به تائید رسیدند و در نهایت مدل ساختاری ارائه شده (بررسی نقش تعدیلگر کیفیت خدمات بین رفتار شهروندی و رضایت بیمار) در این مقاله به تائید رسید. نتایج: نتایج نشان می دهد که رفتار شهروندی سازمانی رابطه مثبت و معناداری با کیفیت خدمات درمانی دارد. همچنین، کیفیت خدمات درمانی رابطه مثبت و معناداری با رضایت بیماران دارد و در نتیجه، نقش تعدیلگر کیفیت خدمات درمانی بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت بیماران تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.