مقاله بررسی نیازها و خواسته های اولویت دار مشتریان به کمک مدل کانو و QFD (گسترش کارکردهای کیفیت) (مطالعه موردی شرکت صدرا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نیازها و خواسته های اولویت دار مشتریان به کمک مدل کانو و QFD (گسترش کارکردهای کیفیت) (مطالعه موردی شرکت صدرا) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نیازها و خواسته های اولویت دار مشتریان به کمک مدل کانو و QFD (گسترش کارکردهای کیفیت) (مطالعه موردی شرکت صدرا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نیازها و خواسته های اولویت دار مشتریان به کمک مدل کانو و QFD (گسترش کارکردهای کیفیت) (مطالعه موردی شرکت صدرا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نیازها و خواسته های اولویت دار مشتریان به کمک مدل کانو و QFD (گسترش کارکردهای کیفیت) (مطالعه موردی شرکت صدرا) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
تحقیق حاضر در جهت تعیین نقش عواملی همچون الزامات اساسی، عملکردی و انگیزشی برای اولویت بندی نیازهای مشتریان در صنعت تعمیرات کشتی در شرکتصدرا انجام شده است، در این تحقیق با استفاده از مدل کانو و ادغام آن با مدل گسترش کارکرد کیفی تلاش می شود تا متدی برای اولویت بندی نیازهای مشتریان ارائهشود. برای گردآوری دادهها در این تحقیق از پرسشنامه مجزا استفاده شده است. به طوری که در ابتدا از طریق مطالعات کتابخانه ای، معیارهای نیازهای مشتریان بر مبنایدیدگاه محققان و صاحبنظران مشخص و سپس با استفاده از پرسشنامه، نخست دستهبندی نیازهای اصلی مشتریان با استفاده از مدل کانو صورت گرفت. در مرحله بعد نوعدیدگاه پاسخ دهندگان را نسبت به ابعاد نیازهای مشتریان و اولویت بندی معیارها و زیر معیارها بررسی شد. در مرحله سوم با استفاده از تکنیک گسترشو از طریق ماتریس خانه کیفیت، نیازمندی های اولویت دار مشتریان تعیین شده است. (QFD) کارکردکیفیت نتایج حاصل از تحلیل دادهها نشان میدهد که در مقایسه بین معیارهای اصلی، معیار الزامات اساسی بالاترین اولویت را از نظر کارشناسان دارد، پایین ترین اولویت مربوط به معیار الزامات انگیزشی می باشد. در مقایسه بین زیر معیارها، زیرمعیار کاهش مدت زمان انجام کارهای تعمیرات بر روی شناور در اولویت اول شاخص ها قرار گرفت، و پایین ترین زیرمعیارها مربوط به زیرمعیارهای انگیزشی می باشد. از نظر تعاریف فنی، شاخص کاهش بازنگری در نقشه ها و مدارک فنی پروژه ها از نظر اهمیت، در درجه اول قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.