مقاله بررسی رابطه عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیکبراساس مدل بانکداری الکترونیک کاسیم در بانک های صادرات شهرستان گرگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیکبراساس مدل بانکداری الکترونیک کاسیم در بانک های صادرات شهرستان گرگان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیکبراساس مدل بانکداری الکترونیک کاسیم در بانک های صادرات شهرستان گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیکبراساس مدل بانکداری الکترونیک کاسیم در بانک های صادرات شهرستان گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیکبراساس مدل بانکداری الکترونیک کاسیم در بانک های صادرات شهرستان گرگان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک؛ براساس مدل بانکداری الکترونیکک کاسکی در بانک های صادرات شهرستان گرگان می باشد.این پژوهش از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد که در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات جهت سنجشتعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک از پرسشنامه استاندارد کاسی و همکارانش( ۲۰۰۲ ) استفاده شده است.تعداد اعضای جامعه آماری ۱۵۰۰۰نفر و اندازه نمونه بر اساس جدول مورگان ۳۷۵ نفر در نظر گرفته شد. برای انجام تحلیل عاملی از نرم افزار Spss بهره برداری شده است. در این پژوهش هفت فرضیه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نتایج حاصل از فرضیات نشان داد که در مدل برازش شده ، ضرایب مسیر برای تمامی روابط در سطح ۰/۰۵ مثبت و معنادار بدست آمده است. لذا میتوان نتیجه گرفت که ارزش آفرینی موفق در عرضه خدمات باعث ایجاد تعهد بیشتر در مشتریان می شود که می بایست در بانکداری الکترونیک مشتری مداری بر پایه عرضه خدمات به موقع و منافع بلند مدت دو طرف در نظر گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.