مقاله برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند مطابق با ارزش های اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند مطابق با ارزش های اسلامی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند مطابق با ارزش های اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند مطابق با ارزش های اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند مطابق با ارزش های اسلامی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی برندسازی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند مطابق با ارزش های اسلامی است. در این پژوهش مدل مفهومی ازتجمیع ابعاد ارزش ویژه مدل آکر و مطالعات روزولدیج و همکاران در شناسایی عوامل موثر بر تصویر برند، استخراج و جایگاه مولفه های اسلامی در آنتشریح شده است. ضمن مصاحبه با خبرگان صنعت مربوطه، اساتید دانشگاه و کتب و مراجع اسلامی مشخص شد مولفه های شناخت، قانونمندی ونظم، مسئولیت پذیری، پویایی، صداقت، عدالت و انصاف، پایبندی به تعهدات و امانت داری که برگرفته از آموزه های اسلامی اند، مقدمه ای جهت تحققرفتارهایی چون اعتماد، رضایت و تعهد مشتریان و همچنین سامان یافتن سیستم توزیع و قیمت محصولات شرکت می باشند و می توانند در تکمیلمدل پیشنهادی نقش مهمی ایفا نمایند. در این پژوهش، ۲۰۳ نفر از مشتریان شرکت پتروشیمی رازی با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب و به پرسشنامه محقق ساخته که روایی و پایایی آن مورد تائید قرار گرفت، پاسخ دادند. برای تجزیه و تحلیل آماری داده ها از آزمون های همبستگی کلموگروف-اسمیرنوف، شاپیرو-ویلک و اسپیرمناستفاده شد. یافته ها نشان داد مولفه ارزش ویژه برند همبستگی مثبت و معنی داری با ارتقاء تصویر برند داشته و مولفه های وفاداری به برند و آگاهی ازبرند نیز همبستگی مثبت و معنی داری با ارزش ویژه برند دارند. بعلاوه مولفه های اعتماد، تعهد، سیستم توزیع و رضایت مشتری با وفاداری به برندهمبستگی مثبت دارند اما بین مولفه های قیمت و وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود ندارد. نتایج بیانگر آن است که تعهد، بالاترین اولویت را درمیزان تاثیرگذاری به وفاداری به برند دارد. از سوی دیگر بین مولفه های سیستم توزیع، تعهد، قیمت، رضایت مشتری و اعتماد با مولفه آگاهی به برندرابطه مثبت معنی داری وجود دارد و در بین این مولفه ها، سیستم توزیع بالاترین نقش را در آگاهی از برند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.