مقاله بررسی نقش شیوهی آموزش معماری و بعد روانشناسانه آن در تربیت معماران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش شیوهی آموزش معماری و بعد روانشناسانه آن در تربیت معماران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش شیوهی آموزش معماری و بعد روانشناسانه آن در تربیت معماران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش شیوهی آموزش معماری و بعد روانشناسانه آن در تربیت معماران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش شیوهی آموزش معماری و بعد روانشناسانه آن در تربیت معماران :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
با ظهور مدرنیسم و انقلاب صنعتی در اروپا و سپس سرایت آن به سایر نقاط دنیا تغییرات عمدهای در سیستم آموزش معماری پدید آمد که ثمرهی آن آموزشهایی از نوع بوزار و تحت سیطرهی باوهاوس بود. در معماریانجام میشد که مدت « استاد-شاگردی » یا « فرد به فرد » سنتی ما ایرانیان، تربیت معماران در آن زمان به روش زمان زیادی را به خود اختصاص میداد ولی از سادگی، شفافیت و اخلاق معماری برخوردار بود. آموزش آکادمیک و برنامهریزی شده معماری، از حدود سال ۱۳۱۸ ش در ایران راهاندازی شد. در این مقاله سعی شده تا با بررسی تطبیقی و مقایسه روند آموزشی در مکاتب گوناگون آموزش معماری به خصوصیات هرکدام پرداخته شود و برآنیم تابا بررسی روند آموزش در ایران و سایر کشورها، انواع شیوههای آموزش معماری را معرفی کنیم و کمبودهای هرکدام شناسایی گردند و تربیت یافتگان هرکدام از این دستگاههای آموزشی را به لحاظ روانشناسانه مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.