مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضا :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بازار محوری و مولفه های اصلی زنجیره تقاضای سازمان می باشد . تا با شناسایی این رابطه و تعیین میزان اهمیت آنها، سازمان را درکسب سطوح بالای عملکردی یاری رساند. ایده اصلی این مقاله بر آن است که ارتباط میان بازار محوری و مولفه های زنجیره تقاضا چگونه است ؟ و چگونه بر عملکردسازمان تأثیرگذارند؟ در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه ۴۳ سوالی به بررسی یک نمونه ۵۸ تایی از مدیران و کارشناسان واحد خرید و بازرگانی و فروش شرکت زمزم ،بعنوان جامعه آماری پرداخته شده است.تحلیلها با استفاده از آمار استنباطی انجام گرفته است. نتایج فرضیه اصلی حاکی از آن است که میان بازار محوری و مولفه هایاصلی زنجیره تقاضا رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد. همچنین نتایج حاصل از فرضیه های فرعی بیانگر آن است که در سازمان مورد مطالعه میان مشتریمحوری،رقیب محوری و هماهنگی بین وطیفه ای (از ابعاد بازار محوری) ومولفه های اصلی زنجیره تقاضا (قیمت، محصولات، توزیع، فرآیند، نیروی انسانی و فعالیتهایترفیعی) رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.