مقاله بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه کارگران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه کارگران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه کارگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه کارگران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه کارگران :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
از دغدغه های مهم سازمان ها در عصر حاضر بازاریابی و کیفیت خدمات است. امروزه تردیدی نیست که رمز بقا و پیشرفت سازمانها و صنایع خدماتی،ارائه خدمات با کیفیت برتر بوده و در این راستا سازمان ها همواره سعی کرده اند از طریق ارائه خدمات با کیفیت رضایت بهینه مشتریان بیرونی رابدست آورند. از مهمترین عوامل کیفیت خدمات؛ رفتار کارکنان، همدلی و قابلیت اعتماد جهت جلب رضایت مشتریان می باشد که برای تحقق این مهمتعهد کارکنان به رسالت و چشم انداز سازمان و سرلوحه قراردادن مشتری محوری ضروری به نظر میرسد. با توجه به ارتباط و تعامل متقابل بینبازاریابی داخلی و کیفیت خدمات این پژوهش با هدف شناسایی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در صنعت بانکداری انجام شده است. روشانجام پژوهش حاضر بر مبنای هدف از نوع کاربردی مبتنی بر مدل معادلات ساختاری می باشد. نتایج پژوهش حاضر نشان داد اقدامات بازاریابی داخلیبر طبق یک مدل مفهومی(تحلیل مسیر) موجب ارتقا کیفیت خدمات می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.