مقاله بررسی و رتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی: صنعت مرکبات کشور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و رتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی: صنعت مرکبات کشور) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و رتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی: صنعت مرکبات کشور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و رتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی: صنعت مرکبات کشور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و رتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی: صنعت مرکبات کشور) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
محصولات خارجی دربسیاری موارد در ارتباط با جلب مصرف کنندگان،گوی سبقت را از محصولات داخلی ربوده و مصرف کنندگان در انتخاب دوکالای مشابه داخلی وخارجی، اولویت خریدرا به خرید محصولات خارجی می دهند. پژوهش دراینزمینه امری ضروری می باشد. دراین پژوهش به بررسی ورتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی در انتخاب محصول جایگزین خارجی (صنعت مرکبات کشور)پرداخته شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از منظر روشدر زمره تحقیقات توصیفی- پیمایشی طبقه بندی می شود. جامعه آماری در تحقیق مصرف کنندگان مرکبات که به فروشگاهها و میادین میوه و تره بار واقع در استان های تهران و البرز برای خرید مراجعه می کردند حجم نمونه برابر با ۷۱۱ نفر میباشد. روش های مورد استفاده در جمع آوری اطلاعات این پژوهش کتابخانه ای وپرسشنامه می باشد. پرسشنامه ازرواییبالاوپایایی که با استفاده ازآلفای کرونباخ برابر با ۸۲۵ /.شده است. برای تجزیه وتحلیل ورتبه بندی در این پژوهش از نرم افزار اس ،پی،اس،اس ۱ستفاده شد و همچنین برای تحلیل عاملی والگوسازی معادلات ساختاری نرمافزارایموس ۲مورداستفاده قرارگرفته است. آنچه مدل سازی معادله ساختاری را قدرتمند ساخته است که به لحاظ روش شناختی از دقت بالایی برخورداراست واز لحاظ کاربردی با شرایط واقعی زندگی اجتماعی بسیار نزدیک است. نتایج به دست آمده،عوامل شخصی،محرکهای بازاریابی(به استثناء قیمت که رابطه ای معکوس معناداری برقرار کرده است)،عوامل درونی وعوامل بیرونی، کلیه ی متغیرها رابطه ای معناداری ومثبتی با تمایل مصرف کنندگان داخلی در انتخاب مرکبات خارجی دارند. همچنین از نظر رتبه بندی، به ترتیب درآمد،تحصیلات(متغیرهای عوامل شخصی)،عوامل درونی،عوامل بیرونی ,آمیخته ای بازاریابی،سبک زندگی،قیمت رتبه ای اول تاهفتم را به خود اختصاص داده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.