مقاله بررسی ساختار سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان (LTMS) به منظور شناسایی مولفه های ارزیابی و مطلوبیت آنها از دید کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ساختار سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان (LTMS) به منظور شناسایی مولفه های ارزیابی و مطلوبیت آنها از دید کارکنان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ساختار سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان (LTMS) به منظور شناسایی مولفه های ارزیابی و مطلوبیت آنها از دید کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ساختار سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان (LTMS) به منظور شناسایی مولفه های ارزیابی و مطلوبیت آنها از دید کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ساختار سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان (LTMS) به منظور شناسایی مولفه های ارزیابی و مطلوبیت آنها از دید کارکنان :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف از این مقاله تجزیه و تحلیل ساختار سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان وارزیابی میزان مطلوبیت سامانه از دیدگاه کارکنان بود. نوعتحقیق ترکیبی و از طرح اکتشافی برای اجرای آن استفاده شد. در بخش کیفی ۴ نفر از کارشناسان باسابقه مرکز آموزش نیروی انسانی حوزه ی ستادیبه صورت هدفمند برای شرکت در مصاحبه انتخاب شدند. بر اساس یافته ها و به استناد مبانی نظری تحقیق، پرسشنامهای ۴۴ سوالی با طیف ۵ تایی لیکرت از بسیار مطلوب تا بسیار نامطوب برای ارزیابی LMS این سامانه طراحی شد. برای تایید روایی پرسشنامه از نظر استاد و ۷ نفر از دانشجویان دکتری رشتهی مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان استفاده شد. برای سنجش پایایی ابزار با انجام مطالعه ای جنبی بین ۳۰ نفر از کارکنان از حوزه ستادی ضریب آلفای کرونباخ برابر با ۰۹۸۰ محاسبه شد. پس از تایید پایایی، ابزار محقق ساخته برای اجرا در بخش کمی تحقیق بکار گرفته شد. جامعه آماری شامل کلیه۸۸۲ نفر کاربران فعال حوزه ی ستادی بودند. با توزیع پرسشنامه از طریق سیستم اتوماسیون و نیز به صورت دستی ، اطلاعات ۱۴۲ پرسشنامه در تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد استفاده قرار گرفت که معادل ۱۶ درصد از کارکنان بود. یافته های بخش کیفی نشان داد این سامانه به عنوان یک LCMS از معماری LTSA و استاندارد ISO 100-15 برای طراحی بهره گرفته است. بررسی مطلوبیت سامانه نشان داد، دست اندرکاران می توانند جهت ارتقاء مطلوبیت مولفه های همکاری پذیری سیستم، مدیریت پذیری، مبادله پذیری، تکلیف و ارزیابی، تعاملات یادگیری، صحت و اصالت فرآیند آموزش و کاربر پسند بودن تلاش نموده و کیفیت سامانه را ارتقا بخشند. بهبود خدمات ارائه شده در مورد مولفه های ماندگاری، دسترس پذیری، توسعه پذیری، مدیریت محتوا و یادگیری، مدیریت اخبار واطلاع رسانی و سیستم های اطلاعاتی و مدیریتی سامانه را در وضعیت مناسبتری قرار داده و میزان مطلوبیت آن را از نظر کارکنان حوزهی ستادی افزایش خواهد داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.