مقاله بازاریابی موسسات غیرانتفاعی گرایشی نوین در بازاریابی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی موسسات غیرانتفاعی گرایشی نوین در بازاریابی ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی موسسات غیرانتفاعی گرایشی نوین در بازاریابی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی موسسات غیرانتفاعی گرایشی نوین در بازاریابی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی موسسات غیرانتفاعی گرایشی نوین در بازاریابی ایران :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
علی رغم توانمندی های ایران در زمینه بازرایابی، متاسفانه تا کنون نتوانسته به جایگاه شایسته ای در بازاریابی موسسات غیر انتفاعی دست یابد.از جملهعواملی که می تواند حوزه بازاریابی موسسات غیرانتفاعی کشور را توسعه و بهبود بخشد،بکارگیری ابزار و پارامترهای موثر بازاریابی است. لذا این مقالهنقش شاخه ی تخصصی بازاریابی موسسات غیرانتفاعی را در توسعه بازاریابی کشور عزیزمان را مورد توجه قرار داده و در این راستا پنج عامل: نگرشمشتری محور،بخش بندی و تعین بازار هدف،تشخیص رقابت،نظارت و اصلاح مداوم و بکارگیری تمام که به نظر می رسد با توسعه حوزه بازاریابی کشورعزیزمان مرتبط باشند به عنوان ابعاد موضوع مطرح شده است.از سود دیگر با بررسی دیدگاه های سازمان های غیرانتفاعی و نقش بازاریابی در موسساتغیرانتفاعی به شاخه ی نوینی در حوزه بازاریابی ایران دست پیدا کردیم که بازاریابی موسسات غیر انتفاعی نام گذاری شده است.پس از آن به جمعآوری اطلاعات و شناسایی جنبه های مختلف موضوع از طریق مصاحبه با کارشناسان،مدیران،صاحب نظران حوزه بازاریابی موسسات غیرانتفاعی ومطالعات کتابخانه ای پرداخته و برای پاسخگویی به چگونگی ارتباط این عوامل با توسعه بازاریابی کشور عزیزمان عوامل گوناگون مورد سنجش قرارگرفت.جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران ،کارشناسان و صاحب نظران در حوزه ی بازاریابی موسسات غیرانتفاعی شامل ۲۷۲ نفر و به شیوه ی نمونهگیری تصادفی طبقه بندی شده است.محققین این پژوهش از شما دعوت می کنند تا با مطالعه ی این مقاله،ضمن آگاهی یافتن از شاخه ی نوینبازاریابی موسسات غیرانتفاعی در حوزه بازاریابی ،از عوامل تاثیر گذار برا این شاخه ی نوین،از فرصت ها و چالش های پیش روی بازاریابی موسساتغیرانتفاعی در کشور عزیزمان آگاهی یابید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.