مقاله ارزیابی میزان دانش نظری دبیران از شیوه یادگیری پژوهش مدار: مطالعه موردی مدارس متوسطه کرج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی میزان دانش نظری دبیران از شیوه یادگیری پژوهش مدار: مطالعه موردی مدارس متوسطه کرج دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی میزان دانش نظری دبیران از شیوه یادگیری پژوهش مدار: مطالعه موردی مدارس متوسطه کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی میزان دانش نظری دبیران از شیوه یادگیری پژوهش مدار: مطالعه موردی مدارس متوسطه کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی میزان دانش نظری دبیران از شیوه یادگیری پژوهش مدار: مطالعه موردی مدارس متوسطه کرج :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور ارزیابی میزان دانش نظری دبیران از شیوه یادگیری پژوهش مدار در مدارس متوسطه کرج انجام پذیرفت. روش تحقیق توصیفی پیمایشی است . جامعه آماری شامل کلیه دبیران زن به تعداد ۱۸۷۷ نفر بود که در ۸۶ مدرسه متوسطه دخترانه شهرستان کرج در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به تحصیل بودند بر اساس جدول مورگان برای جامعه ای به حجم ۱۸۷۶ نفر نمونه ای به حجم ۳۵۰ دبیر مناسب است. از این رو برای انتخاب این نمونه از روش خوشه ای چند مرحله ای استفاده گردید. به این ترتیب که ابتدا ۲ ناحیه انتخاب و سپس تعداد ۳۰ دبیرستان بصورت تصادفی ساده انتخاب شدند. سپس با بهره گیری از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی ۳۵۳ دبیر زن از دبیرستان های مذکور انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در پژوهش شامل آزمون محقق ساخته که با استفاده از ادبیات پژوهش و نظر متخصان فراهم شده است. آزمون دارای ۲۰ سوال که شامل روش پژوهش مدار (۲ سوال) روش تدریس پروژه ای (۶ سوال) ، روش اکتشافی (۵ سوال) روش تدریس حل مسئله (۶ سوال ) می باشد. روایی محتوایی و صوری آن با مراجعه به اساتید علوم تربیتی و روانشناسی مورد تایید قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد با تاکید بر میزان t بدست امده (۴/۶۴) که در سطح خطای ۰/۰۵ معنی دار است میزان آگاهی دبیران مدارس دختر متوسطه شهرستان کرج از دانش نظری شیوه یادگیری پژوهش مدار کمتر از حد متوسط بود به عبارت دیگر می توان بیان کرد که میزان آگاهی دبیران از دانش نظری در حد خیلی کمی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.