مقاله بررسی جایگاه آمیخته های بازاریابی و بازارگرایی در صنعت گردشگری(نمونه موردی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی جایگاه آمیخته های بازاریابی و بازارگرایی در صنعت گردشگری(نمونه موردی شهر اصفهان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی جایگاه آمیخته های بازاریابی و بازارگرایی در صنعت گردشگری(نمونه موردی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جایگاه آمیخته های بازاریابی و بازارگرایی در صنعت گردشگری(نمونه موردی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی جایگاه آمیخته های بازاریابی و بازارگرایی در صنعت گردشگری(نمونه موردی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بازاریابی پدیده ای جهان شمول است که برای بشر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.از جمله عواملی که می تواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود ببخشد بکار گیری ابزارها، پارامترها و آمیخته های موثر بر بازاریابی گردشگری است. هدف از پژوهش حاضر،بررسی تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در شهر اصفهان می باشد،شهر اصفهان با داشتن جاذبه های فراوان گردشگری که دارای ارزش و شهرت جهانی می باشد،فرصت های بسیار مناسبی را برای جذب گردشگران از تمام نقاط دنیا وایران را فراهم می سازد.عمده نیروهایی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند عبارت است از: تحقیقات بازاریابی ،استراتژی بازاریابی و آمیخته های بازاریابی هر بخش، تاکید بر جایگاه برنامه بازاریابی در صنعت گردشگری، تجزیه و تحلیل بازار.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.