مقاله بررسی اثربخشی آموزش از طریق رسانه های ارتباط جمعی دیداری(فیلم) در ارتقاء دانش زیست محیطی دانشجویان با رویکرد توسعه پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی آموزش از طریق رسانه های ارتباط جمعی دیداری(فیلم) در ارتقاء دانش زیست محیطی دانشجویان با رویکرد توسعه پایدار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش از طریق رسانه های ارتباط جمعی دیداری(فیلم) در ارتقاء دانش زیست محیطی دانشجویان با رویکرد توسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش از طریق رسانه های ارتباط جمعی دیداری(فیلم) در ارتقاء دانش زیست محیطی دانشجویان با رویکرد توسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش از طریق رسانه های ارتباط جمعی دیداری(فیلم) در ارتقاء دانش زیست محیطی دانشجویان با رویکرد توسعه پایدار :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش رسانه های ارتباط جمعی دیداری در ارتقاء سطح دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با رویکرد توسعه پایدار انجام پذیرفت. به منظور گردآوری داده ها در ابتدا پرسشنامه ای محقق ساخته تدوین گردید که روایی آن توسط متخصصان و اساتید مربوطه اعتبار سنجی و پایایی آن ۰/۷۷ محاسبه شد. جهت دستیابی به هدف پزوهش روش شبه تجربی با طرح پیش آزمون و پس آزمون بین گروه آزمایش و گروه کنترل اتخاذ گردید. از میان جامعه اماری ۱۴۵۰ نفری دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که در سرفصل مصوب وزارت علوم هیچگونه واحد مرتبط با محیط زیست نداشتند ۶۰ نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. سپس به دو گروه ۳۰ نفری آزمایش و کنترل تقسیم شدند. گروه آزمایش آموزش با استفاده از رسانه های جمعی دیداری (کلیپ ، فیلم) دریافت کردند در حالیکه گروه های کنترل چنین مداخله ای را دریافت نکردند. در نهایت داده های بدست آمده با استفاده از آزمون t مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نایج پزوهش نشان می دهد رسانه های ارتباط جمعی دیداری در ارتقاء دانش زیست محیطی دانشجویان تاثیر دارد و تفاوت معنی داری بین آموزش و جنسیت وجود ندارد و تاثیر آموزش با توجه به جنسیت متفاوت نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.