مقاله بررسی تاثیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک ومتوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک ومتوسط دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک ومتوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک ومتوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک ومتوسط :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
صنایع کوچک و متوسط بنیان اقتصادی و صنعت هر کشور را تشکیل می دهند. در اکثر کشورهای جهان، توسعه صنایع کوچک و متوسط جزءسیاستهای اصلی و اولویت دار دولت ها به شمار می رود و رویکرد ویژه ای به منظور حمایت از ایجاد، رشد و بقای اینگونه واحدها اتخاذ می شود.درپژوهش حاضر، هدف شناسایی عوامل موثر بر عملکرد شرکت های کوچک ومتوسط می باشد. روش انجام این پژوهش توصیفی- پیمایشی است. از روش کتابخانه ای در تدوین مبانی نظری و در مرحله بررسی میدانی از پرسشنامه استاندارد (فیرا و همکاران ۲۰۱۳)با اندکی تغییرات استفاده گردیده است. روایی پرسشنامه با استفاده از روش صوری و پایایی بوسیله آزمون آلفای کرونباخ برابر ۰۹۲ و روش اسپلیت هالف برابر ۰۹۹۵ بدست آمد. جامعه آماری پژوهش کلیه شرکت های کوچک و متوسط موجود در شهرک صنعتی زنجان می باشد که از روش تصادفی ساده و بوسیله فرمول کوکران تعداد نمونه برابر ۱۲۱ شرکت انتخاب گردید. برای تجزیه و تحلیل داده های گرده آوری شده از نرم افزار SPSS استفاده و شاخص های آمار توصیفی و همچنین شاخص های آمار استنباطی ارائه شده است. در تحلیل استنباطی داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف و آزمون همبستگی پیرسون، رگرسیون گام به گام استفاده گردیده است. جهت بررسی متغیرها (بازاریابی، نوآوری، یادگیری و عدم قطعیت) ۴ فرضیه مطرح شد که ۳ تای آنها تایید و یکی رد شد. نتایج پژوهش نشان می دهد که بین قابلیت نوآوری، بازاریابی، یادگیری ۰آموزش) و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط رابطه معنی داری وجود دارد. از سوی در دیگر معادله رگرسیونی بدست آمده در این پژوهش سه متغیر اثرگذار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.