مقاله نقش تبلیغات در توسعه فعالیت های گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش تبلیغات در توسعه فعالیت های گردشگری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش تبلیغات در توسعه فعالیت های گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش تبلیغات در توسعه فعالیت های گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش تبلیغات در توسعه فعالیت های گردشگری :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
گردشگری در نظام اقتصاد بین الملل، مهمترین کالای تجاری است و نقش اساسی در بهبود استانداردهای زندگی افراد، بویژه در کشورهای در حال توسعه دارد. علاقه روزافزون مردم به دیدن تمدنها و فرهنگها، علاقه به فهم متقابل و صلح و مشارکت در بازسازی جهان، رشد اعجاب برانگیزی را بر صنعت گردشگری بین المللی حاکم نموده است. در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به عنوان مهم ترین ابزار به صورت حرفه ای استفاده کرد زیرا موفقیت تبلیغ در ارائه ارزش های فرهنگی و گردشگری هر کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفه ای از تبلیغات و ارزش های آن است. یکی از ارکان مهم تبلیغات رسانه های تبلیغاتی است که در میزان تاثیر تبلیغات بر مخاطب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استفاده ی درست از آن باعث افزایش تاثیر پیام می شود. این تحقیقی که از نوع توصیفی – تحلیلی است و تلاش می شود تا با استفاده از شیوه کتابخانه ای و اسنادی علاوه بر تعریف مفاهیم گردشگری، بازاریابی و تبلیغات به بیان اهمیت تبلیغات در توسعه گردشگری پرداخته شود و همچنین در انتها راهبردهایی برای تبلیغات داده شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.