مقاله مزایای خصوصی سازی زیرساخت های بزرگراهی با رویکرد ابتکارات مالی خصوصی PFI


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مزایای خصوصی سازی زیرساخت های بزرگراهی با رویکرد ابتکارات مالی خصوصی PFI دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مزایای خصوصی سازی زیرساخت های بزرگراهی با رویکرد ابتکارات مالی خصوصی PFI  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مزایای خصوصی سازی زیرساخت های بزرگراهی با رویکرد ابتکارات مالی خصوصی PFI،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مزایای خصوصی سازی زیرساخت های بزرگراهی با رویکرد ابتکارات مالی خصوصی PFI :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
تعداد کشورهایی که در پیرامون جهان بعضی از انواع مشارکت را در تهیه زیرساخت هایشان مورد توجه قرارداده اند رو به افزایش است. تلاش هایی که در رابطه با خصوص یسازی انجام می شود؛ در دامنه ای از برون سپاری محدود فعالی ت های دولتی تا واگذاری کامل سرویس های تحت ریاست دولت، به بخش خصوصی قرار دارد. همچنین مشارکت های دولتی-خصوصی که در جایی در همین دامنه از خصوصی سازی واقع شده است، رفته رفته به عنوان یک روش ابتکاری برای تهیه زیرساخت ها به خصوص شبکه بزرگراهی در حال رواج است؛ جایی که دولت و بخش خصوصی می توانند با ترکیب تلاش هایشان برای توسعه کارآمد زیرساخت ها با استفاده از توانایی های خاص خود و نیز پوشش نقاط ضعف یکدیگر وارد همکاری شوند. در این پژوهش مروری می شود بر کلیت محرک هایی که دولت را به استفاده از خصوصی سازی به عنوان راه حلی برای مشکلات موجود بر سر راه توسعه برنامه های شبکه بزرگراهی تشویق کرده اند. لذا این پژوهش با هدف بررسی و ارزیابی تأثیر خصوصی سازی زیرساخت های عمومی ، به روش توصیفی- تحلیلی انجام گرفته است. داده های مورد نیاز از طریق مطالعات کتابخانه ای، اسناد ، میدانی و مصاحبه با اهل فن گردآوری شده است. نتایج پژوهش نشان دهنده آن است که دو لت دارای دامنه وسیعی از گزینه ها در جلب مشارکت خصوصی در توسعه زیرساخت هایش است، لیکن غالباً دولت به دنبال رویکرد پیچیده تری است که متشکل از انواع مختلفی از آرایش هاست؛ و به دلیل ماهیت پیچیده و دشواری های خاص پروژه های زیرساخت و نیز شرایط و موقعیت های گوناگونی که دولت با آن مواجه است، تنها یک پاسخ برای انتخاب گزینه های متعدد مشارکت مناسب وجود ندارد و ترکیبی از روش های متنوع خصوصی سازی در زمینه زیرساخت های بزرگراهی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.