مقاله نقش بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی نقش بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان تربت حیدریه می باشد . به منظور دستیابی به هدف فوق ، تعداد ۱۳۲ نفر از دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی که بازی های رایانه ای انجام داده اند ، وتعداد ۱۱۸ نفر ازدانش آموزان پسر پایهی پنجم ابتدایی ، که بازی رایانه ای انجام نداده اند به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای ، با استفاده از جدول تعیین حجم نمونه کرجسی و مورگان انتخاب شدند . گردآوری داده ها با استفاده از ، دو پرسشنامه مهارت های اجتماعی وپرسشنامه خلاقیت عابدی انجام شد. روش تحقیق استفاده شده روش علی – مقایسه ایاست. داده های حاصل از پرسشنامه ها با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی شامل فراوانی ، درصد ، میانگین ، انحراف معیار ، ، آزمون t مستقل تحلیل شد. نتایج تحلیل دیدگاه کل پاسخ دهندگان نشان داد که تفاوت آماری معناداری در میانگین خلاقیت دانش آموزانی که از بازی های رایانه ای استفاده می کنند و دانش آموزانی که از بازی های رایانه ای استفاده نمی کننده مشاهده نمی شود.حتی درخرده مقیاس هاس خلاقیت نیز این عدم معنی داری مشاهده شده است . اما در میانگین مهارت های اجتماعی دانش آموزانی که ازبازی های رایانه ای استفاده می کنند ودانش آموزانی که بازی های رایانه ای استفاده نمی کنند تفاوت آماری معنی داری مشاهده می شود . به این معنا که بازی های رایانه ای بر افزایش میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان تأثیر مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.