مقاله رابطه بین سبکهای یادگیری وآگاهی فرا شناختی از راهبردهای خواندن با انگیزش تحصیلی دانشجویان گروه روان شناسی دانشگاه آزادرودهن در سال تحصیلی (۹۳-۹۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین سبکهای یادگیری وآگاهی فرا شناختی از راهبردهای خواندن با انگیزش تحصیلی دانشجویان گروه روان شناسی دانشگاه آزادرودهن در سال تحصیلی (۹۳-۹۲) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین سبکهای یادگیری وآگاهی فرا شناختی از راهبردهای خواندن با انگیزش تحصیلی دانشجویان گروه روان شناسی دانشگاه آزادرودهن در سال تحصیلی (۹۳-۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین سبکهای یادگیری وآگاهی فرا شناختی از راهبردهای خواندن با انگیزش تحصیلی دانشجویان گروه روان شناسی دانشگاه آزادرودهن در سال تحصیلی (۹۳-۹۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین سبکهای یادگیری وآگاهی فرا شناختی از راهبردهای خواندن با انگیزش تحصیلی دانشجویان گروه روان شناسی دانشگاه آزادرودهن در سال تحصیلی (۹۳-۹۲) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین سبک های یادگیری و آگاهی فراشناختی از راهبرد های خواندن با انگیزش تحصیلی تحصیلی دانشجویان روان شناسی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش جامعه آماری تعداد ۷۰ نفر دانشجوی روان شناسی که از این تعداد ۵۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید. ابزار گردآوری اطلاعات شامل پرسشنامه ها: اگاهی فراشناختی از راهبرد های خواندن (مختاری و ریچارد، ۲۰۰۲) و انگیزش تحصیلی (AMS) 1989 توسط ولرند، بلیز، بریر و پلتیر و پرسشنامه سبک های یادگیری (ILS) ورمونت می باشد. نتایج آزمون نشان داد که متغیر آگاهی فراشناختی با متغیر انگیزش تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.