مقاله تاثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تاملی و یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش اموزان دختر دبیرستانی شهرستان ساوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تاملی و یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش اموزان دختر دبیرستانی شهرستان ساوه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تاملی و یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش اموزان دختر دبیرستانی شهرستان ساوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تاملی و یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش اموزان دختر دبیرستانی شهرستان ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تاملی و یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش اموزان دختر دبیرستانی شهرستان ساوه :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
پزوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر کارکرد خانواده . ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تاملی و یادگیری اجتماعی هیجانی در دانش آموزان دختر دبیرستانی انجام گرفت. جامعه اماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش اموزان دختر دبیرستانی است که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در شهرستان ساوه مشغول به تحصیل بودند. برای دستیابی به نمونه ۳۵۰ نفری که بر اساس جدول کورگان به عنوان حجم انتخاب شده بودند از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای استفاده شد. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسش نامه کارکرد خانواده (FAD) ، ادراکات فعالیت های کلاسی، تفکر تاملی و یادگیری اجتماعی- هیجانی (SELS) استفاده شد. ابتدا آزمودنی ها از نظر متغیرهای مستقل (کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی) مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس یک انحراف معیار تفاوت از میانگین به چهار گروه ۵۵ نفری تقسیم شدند. این گروه ها عبارتند از : کارکرد خانواده سالم- ادراکات کلاسی مثبت، کارکرد خانواده ناسالم – ادراکات کلاسی مثبت، کارکرد خانواده سالم- ادراکات کلاسی منفی و کارکرد خانواده ناسالم- ادراکات کلاسی منفی. بر این اساس نمونه به ۲۲۰ نفر کاهش پیدا کرد . برای تحلیل داده های پژوهش علاوه بر آمار توصیفی برای آزمون فرضیات مانوای عاملی یا دوراهه به کار گرفته شد. نتایج نشان داد کارکرد خانواده و ادراکات کلاسی به تنهایی در تفکر تاملی تاثیر دارند و صرفا کارکرد خانواده توام با ادراکات کلاسی (تاثیر تعاملی) بر زیر مقیاس تفکر انتقادی موثر می باشد. از طرف دیگر اثر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی هر کدام به تنهایی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی معنادار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.