مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شناختی بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر سال اول دوره اول متوسطه شهر خرم آباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شناختی بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر سال اول دوره اول متوسطه شهر خرم آباد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شناختی بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر سال اول دوره اول متوسطه شهر خرم آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شناختی بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر سال اول دوره اول متوسطه شهر خرم آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شناختی بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر سال اول دوره اول متوسطه شهر خرم آباد :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی یادگیری خودتظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر خرم آباد بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی و طرح پژوهش از نوع پیش آزمون _ پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر خرم آباد در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ بود که پس از یکسان سازی از میان آنها دو کلاس به تعداد ۴۰ نفر به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش ( ۲۰ نفر) و کنترل ( ۲۰ نفر) جایگزین شدند. هر دو گروه بر اساس معدل پایان نیمسال تحصیلی به عنوان پیش آزمون مورد سنجش قرار گرفتند. سپس آزمودنی های گروه آزمایش به مدت ۸ جلسه تحت آموزش راهبرد شناختی قرار گرفتند. اما گروه کنترل مداخله ای دریافت نکرد. سپس هر دو گروه مجدداً در مرحله پس آزمون با استفاده از معدل نیمسال دوم مورد سنجش قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل داده ها آزمونهای آماری تحلیل کواریانس چند متغیره، تحلیل واریانس و آزمون t استفاده گردید. نتایج نشان داد که آموزش راهبردهای شناختی یادگیری خودتنظیمی باعث افزایش پیشرفت تحصیلی میشود. و بین گروه کنترل با گروه آزمایش تفاوت معنیداری در متغیر مورد بررسی وجود دارد. به طور کلی آموزش راهبردهای شناختی یادگیری خودتنظیمی میتواند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را بهبود بخشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.