مقاله جایگاه و منزلت دانش و آموزش، مبانی و شیوه های آن در مکتب صادق آل محمد(ص)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه و منزلت دانش و آموزش، مبانی و شیوه های آن در مکتب صادق آل محمد(ص) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه و منزلت دانش و آموزش، مبانی و شیوه های آن در مکتب صادق آل محمد(ص)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه و منزلت دانش و آموزش، مبانی و شیوه های آن در مکتب صادق آل محمد(ص)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه و منزلت دانش و آموزش، مبانی و شیوه های آن در مکتب صادق آل محمد(ص) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
تعلیم و تربیت و جایگاه آن در مکتب اسلام مقوله ای است که توجه به آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهتمام به جایگاه دانش و آموزش در مکتب صادق آل محمد (ص) ما را در رسیدن به اهداف متعالی اموزش و پرورش رهنمون بوده (هدف پژوهش) و پیروی از مبانی و شیوه های این مکتب می تواند سرچشمه ای برای شکوفایی هرچه بیشتر فضای آموزشی و انگیزه در فرهنگیان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان باشد (دستاورد پژوهش) نویسندگان در مقاله حاضر کوشیده اند با هدف ترسیم جایگاه و منزلت دانش و اموزش مبانی و شیوه های آن در مکتب صادق آل رسول الله (ص) (موضوع پژوهش) به استخراج شاکله های حائز اهمیت از جمله تعریف علم در این مدرسه – شاخص های علم و معرفت – مبانی و اصول نظام علمی- شیوه های اموزشی- برآیند سیاسی و فرهنگی و دینی آموزه های این مکتب و نتایج آن بپردازد. (دستاوردها) روش پژوهش در این مقاله روش کتابخانه ای و بر اساس یادداشت برداری در منابع و مراجع روایی و تاریخی کهن است (روش پژوهش)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.