مقاله رابطه ادراک از کیفیت ساختار کلاس درس با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه ادراک از کیفیت ساختار کلاس درس با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه ادراک از کیفیت ساختار کلاس درس با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ادراک از کیفیت ساختار کلاس درس با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه ادراک از کیفیت ساختار کلاس درس با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه ادراک از کیفیت ساختار کلاس درس با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی می باشد. به منظور تعیین حجم نمونه، از بین جامعه مورد نظر(دانشجویان دانشگاه شهیدمدنی) نمونه ای با حجم ۳۱۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شد. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه ادراک از کیفیت کلاس درس جنتری و گابل و ریزا [۷] استفاده شد .نتایج نشان داد که بین کیفیت از ادراک کلاس درس با عملکرد تحصیلی دانشجویان همبستگی مثبت و معنی داری وجود دارد (۰/۰۵>p). همچنین تجزیه و تحلیل واریانس برای مقایسه ادراک دانشجویان دانشکده های مختلف از کیفیت ساختار کلاس درس تفاوت معنی داری یافت نشد (۰/۰۵<p). نتایج این پژوهش تلویحاتی برای آموزش دارد که از نتایج آن می توان برای بهبود وضعیت آموزش استفاده نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.