مقاله بررسی میزان آشنایی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(مرکز تربیت معلم)پردیس شهید رجایی کرمانشاه با اهداف کلی نظام آموزش و پرورش ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان آشنایی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(مرکز تربیت معلم)پردیس شهید رجایی کرمانشاه با اهداف کلی نظام آموزش و پرورش ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان آشنایی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(مرکز تربیت معلم)پردیس شهید رجایی کرمانشاه با اهداف کلی نظام آموزش و پرورش ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان آشنایی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(مرکز تربیت معلم)پردیس شهید رجایی کرمانشاه با اهداف کلی نظام آموزش و پرورش ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان آشنایی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(مرکز تربیت معلم)پردیس شهید رجایی کرمانشاه با اهداف کلی نظام آموزش و پرورش ایران :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست و همگان ضرورت توجه به آن را می دانند. اگر آموزش و پرورش را در جریان جامعه پذیری و یا اجتماعی کردن اعضای جدید جامعه در نظر بگیریم ،لازم است برای این سازمان اهدافی تعریف شود. یکی از مراکز مهم آموزش و پرورش هر جامعه مراکزی است که در آن معلمان تربیت می شوند .پس باید اقدامات یک پارچه و فوری جهت سنجش میزان آگاهی دانشجو معلمان این مراکز با اهداف کلی آموزش و پرورش انجام داد..هدف از این پژوهش بررسی میزان آشنایی و آگاهی دانشجو معلمان با اهداف آموزش و پرورش می باشد که بر اساس نمونه گیری تصادفی در میاندانشجو معلمان پردیس شهید رجایی کرمانشاه در ۲ بخش ورودی های ۹۱ و ۹۲ توزیع شد و مطابق داده های بدست آمده مجموع میزان آشنایی دانشجو یان ورودی ۹۱ با اهداف کلی نظام آموزش و پرورش ۸۵.۶ می باش د.همچنین مجموع میزان آشنایی دانشجویان ورودی ۹۲ این پردیس بااهداف کلی نظام آموزش و پرورش ۸۶ % می باشد. از اطلاعات بدست آمده از پژوهش می توان نتیجه گرفت که هم دانشجویان ورودی ۹۱ و هم ۹۲ در بخش اهداف فرهنگی و هنری نسبت به دیگر اهداف ضعف هایی را دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.